mike66: Tja, jag vet inte hur vidhäftningsförmågan påverkas vid minusgrader och snöfall, men jag skulle kunna tänka mig att det var stora problem. Ser ju hur du krampaktigt håller i dig i ättelägget
westerlind: Hmm, han till vänster skulle också kunna vara Ulf "Nubben" Norberg och bara för att förvilla så har han Timråattiraljer istället för KB65-diton...
Portello: Elias Bjuhr och Magnus Svanberg spelade för kvartsfinal för Västerbotten tidigare idag, en match som man förlorade mot Gästrikland. Dessa båda kommer också att spela för J18 laget kommande vinter.
Skicka iväg liraren Morten till Edmontonklubbmärkeskopiorna i Nordvästra Skåne. Hoppas Morten aldrig spelar med hjärtat där nere och hoppas han kommer tillbaka till Modo fortare än kvickt.
Nikki: Numera får man ha ett antal överåriga spelare under hela grundserien men jag är 99.9% säker att NJ inte spelar J20 hockey i vinter. Tidigare i sommar så har det pratas om att hans moderklubb LN91 skulle vara intresserade men jag ser hellre att han hamnar i Allsvenskan.
Imorgon börjar J20 SuperElit förresten med de regerande svenska mästarna i bortamatch mot Lule.