ria-ra: Men eftersom han verkar ha så många bilar så kan la det kvitta.Vem 17 skulle lämna en eftertraktad sak på gatan oförsökrad som kostar 600 000? Kan bara finnas en..... han lär ju inte få köra med den eftersom det ingen försäkring finns så varför ha den på gatan`?
Det står i AB att den nu sparkade Hannes Hyvönen varit petad i några matcher och då kommer denna: - Han är helt enkelt för bra för att spela i fjärdekedjan, säger sportchef Håkan Loob.
knaskamilla: Sorry läste bara det senaste om oddset.
I fjol fick jag in en sexling som gav ca 3200 på 30 kr och det var inte kattskit fast efter det så brukar alla sexlingar mm gå i backen med dom säkra matcherna.
Efter storvinsten i helgen så har spelandet stigit mig åt huvudet. Därför skall jag nu gå ut lite löst med en femtilapp som jag kommer spela (förmodligen bort) i varje omgång. Det kan röra sig om allt från en trippel upp till en sexling och det är bara ES-hockey som gäller. Jag kommer att spela på Unibet och med deras odds. Naturligtvis tar jag inget som helst ansvar för om ni är dumma nog att följa mina råd och spelar som jag. :-)
Dagen till ära har jag spelat en sexling och jag tippar med hjärnan idag. Huvudlöst och som ett arsel, med andra ord.
Timrå - Linköping 1 Södertälje - Brynäs 1 Mora - MODO 2 Malmö - Frölunda 2 Luleå - Djurgården 1 Färjestad - HV 71 1
Och som Hedin och hans förbenade hundring brukar säga:
knaskamilla: jag ville bara var övertydlig eftersom han har lite problem med orden. nu skrev han att han såg det efter han skrev det. tycker du inte att ett att skulle sitta fint där? förresten kan du inte rimma du?
Poffa: Elitserien är nog mer oviss än nånsin, och det syns om inte annat på oddsen på hockeymatcherna.. favoriter kring 2X pengarna, det är ointe så ofta tycker jag.
Jag tror Tik vinner med 3-1 jag, men lockoddset påmlinköping ställer ju till problem så jag hoppade den på mitt större spel.
I så fall är grinolle lite längre ner undantaget som bekräftar regeln.
Willysson:
Hur går det för Timrå mot Lkpg då? Sitter och kollar lite på Unibet och det är fina odds på den matchen. 2x insatsen på Timrå-seger. Lite mer än det på Lkpg. Men jag börjar luta åt ett krysch, som Hegerfors brukade säga.
Vill man vara dum nu skulle man kunna säga en massa elakt om kvinnor kan-mässor i konkurs osv, men sån är inte jag.