audiblegiraffe: Nä! Jag kommer aldrig att längta efter Pirro-hockey. Inte i MoDos färger i alla fall. Om han får fortsätta i andra lag så gör det mig inkentinken.
Visst känns det nästan lite befriande att förväntningarna på det här laget sjunkit till nära noll. Det är ju lite kul att det är fullsatt var de än kommer och så spelar de på Husum-nivå :-)
Icing-Ove: cirka 10 av dessa skott är från mittzon tror jag. På tok för lite skott från MoDo men dom har väl som vanligt lyssnat på Kent som sagt att man skall spela enkelt rakt och avsluta mer...
Ganska blek 1:a period från båda lagen. Blekast är Domare Lahti som började med lite känsla och "bra" nivå på ribban. Men efter ett tag så hittar (han på) några utvisningar som får alla att undra...
Solbrändast är Calle Johansson som bisittare. Han är überbra att lyssna på. Bra blick för vad som händer och vad som resp lag gör rätt & fel.
Icing-Ove:Var inte länge sedan westerlind visade med statistik att Brynäs är att räkna med. Så din pådyvalnde statistik tar jag med en nypa salt och lutar mig tillbaka och njuter av att TIK är världens bästa lag i Sverige just nu.
Bäva pingstvänner och på torsdag.
"He´ll make you wish that you never exist. `Cause Sgt.D is comming and you´re on his list."
Lumber Jack: Tyvärr har han väl rätt om att TIK-klacken kommer, återigen, visa sin höga klass och på tyvärr kommer Reds inte att kunna stå emot. Det som kan kväva TIK-klacken och höja hemmaklacken, tillsammans med övriga publiken, till seger är att MoDo-spelarna "äger" TIK-spelarna från första nedsläpp till Hesa Fredrik ljuder efter 3:e perioden.
j0han: Det vore en skräll, då träldomen inte har visat sitt fula tryne i Sverige sedan 1335. Varför söka sig till sådana uråldriga och kontrproduktiva förhållanden?