Någon som vet något annat sätt att lyssna på NHL-matcherna än via mediaplayern? För ett par år sen kunde man välja realplayer som alternativ. Kanske måste jag byta webläsare för att kunna lyssna.
knaskamilla: Men om man har Letterman på Tv och Avs i radio har man väl inte tråkigt... Det fattas ju bara en bira i ena handen och en babe i andra så är man i himlen...
Jag tror att han menar att han är lat, och då är det perfekt att lyssna på NHL-hockey på radion och se Letterman på TV. Jag undrar om de har sängar i Danmark?
knaskamilla: Ja, men det er at kede sig på en bestemt måde...altså, lidt a la "hang out", men man er bare så træt...altså, man er træt og man keder sig lidt...hmmm, jeg har vist skudt over mål her, ganske svært at forklare præcist
Länken är tyvärr anpassad för Explorer. Så tyvärr kunde inte heller jag få den att funka i Winamp. Detta har dock funkat förut. Jag har lyssnat på webradion via Winamp.
poffa: Det är fortfarande problem. Jag har formaterat två av tre hd, men inte den hjag har programen i. Jag fattar inte hur jag ska kunna installera win på en av de nya hd:arna. Det måste ju göras via cd, via dos, men jag kommer inte åt skivan via dos. Skivan som du gav mig har jag inte fattat mycket av.
win är ominstallerad på den här hd:n över gamla versionen många gånger.
Men med skivan som jag gav dig kan du ju boota till dosprompten med CD-stöd vilket gör att du sedan kan lägga i Windowsskivan och därmed köra setupfilen.
Det enda du behöver göra är att se till så att du bootar från CD före HD i BIOS. Sedan stoppar du i min skiva, bootar till dosprompten med CD-stöd. Formaterar HD:n och lägger i windows-CD:n. Sedan går du till CD:ns enhetsbeteckning i dosprompten och kör setupfilen.
JAG?? Inte skulle väl jag vara sån.