Hmm. Om så är fallet så tar jag tillbaka det där om HS-världen även när det inte är hockeysäsong, för jag har ett vagt minne av att jag brukar befinna mig i någon annan värld just på midsommarafton.
Jasså? För mig brukar det bli oändligt mycket hockeysnack (nu pratar jag om att snacka hockey, inte att hockeysnacka) även på midsommar. Även om man sällan kommer ihåg exakt vad som sagts dagen efter. Men att vi inte skulle prata hockey är knappast troligt.
knaskamilla: Jag menade hockeyn, men HS-världen verkar bli oroväckande mycket större för var dag jag nu använt den. Kanske nya matrix-filmen ger ytterligare ledtrådar?
Det är bara att inse. Hockey och HS-världen är en enda stor komplott. Allt det här finns egentligen inte utan är bara en ridå för större makter som försöker att få oss beroende av hockey. Jag är fast.
Ojoj, nu snurrar allting runt i huvudet här. Räknas hockeysnackande till HS-världen, även om det inte sker I HS-världen? Är det verkligen hockeysäsong året om?
Sahlander: Hmm...lite fundersam. Har du en kista där du ligger och blåser bubblor som luktar fabrik? Nu börjar jag bli riktigt orolig för dig. Tror det är bäst att du slopar hockeyn och går och lägger dig istället...
Jag tänkte länka till en sida där du skulle kunna få hjälp att minnas vad du pratar om på midsommar, men till min förvåning verkar folk inte säga så mycket under just den högtiden. På nyår, däremot... Och under hockeymatcher, lustigt nog.
Kanske man skall ta den här nivån tillbaka till hockeyhöjder och meddela att undertecknad nu beger sig mot närmaste TV för att kolla på NHL. Kommer dock att varva det med starka insatser här på HS.
Ja, det konstiga är att man ibland ändå lyckas göra en del fina passningar trots att man sitter utvisad. Game missconduct har jag aldrig fått men för två midsommrar sedan åkte jag på en 2+2+10 sådär vid 03.30.
Sahlander: Hmm..."Stora Kemisten" finns det något sånt också? Är det kanske han den där Kemikalie-Ali?
Jäklar, glömde ju bort att jag gett mig själv en väldigt lång inläggsavstängning för att ha överskridit maximalt tillåtet antal Hegerforsare under en säsong.
Sade högt för mig själv när Philly gjorde 2-0 att "detta fixar inte Toronto. De tar INTE ikapp två mål i den här matchen", så jag får nog fortsätta att hävda att detta var spiken i trälådan.
Rehnberg lär knappast komma då han lär vara småskadad. Tror knappast heller att Sundin kommer. Han har ju problem med käken. Höglund tror jag inte Hardy vill ha.
poffa: Vi får väl se vad som händer. dessutom kan det hända att renberg vill vara med sin lilla flicka. De träffas ju inte allt för ofta under hockeysäsongen.
Menar du förutom hockeyn eller utanför HS-världen?