Costanza: Som andra har varit inne på. Matt och Tyler kommer verkligen bli Bill och Bull. Jag undrar om man skulle klara ett blindtest. Båda kör med den där bröliga "Awwwhhhh yääÄÄÄh, it's been grääÄÄJT!!!". Lär bli livat i omklädningsrummet oavsett.
Bad_Brett: Ja, inget man hörde från Karlin i alla fall, haha! Skönt med sköna snubbar. En av dem har ju hittat Kryllan och blir glad. Har jag sagt att du kan hockey! Kan omklädningsrummet nu osa av positiva vibbar så är jag med på det.
Gavelo: Han hade nästan samma räddningsprocent som Touhimaa. Hade flest avslut mot sig i hela serien från slottet och var riktigt riktigt bra ifjol. Tror Zacke har mest att säga till om gällande målvakter. Det är sällan sportchefen har sista ordet på den platsen av goda skäl.
Zource: Han kommenterar som det vore radio. Dvs han beskriver i detalj vad som händer på isen om om tittarna inte kunde se själva.
Sämsta perioden under Freddan hittills. Känslan är att spelarna inte litar på "Muren", utan ställer sig i knäet på honom, vilket gör det enkelt för Nybro att få tryck.
www.youtube.com/watch?v=8tOZRdUpKu4
www.youtube.com/watch?v=Ep-orfOiIas