Sammanställa och sammanställa...jag bara ctrl-c-ctrl-v:ade lite. Du får väl tigga till dig lösenordet till Sportsnacksligan av någon vänlig själ som kommer ihåg det...
mike66: Katastrofal form. 2 nollor irad för mig. Det var 2 säsonger sen jag fick friplåtar. Lär nog aldrig hända igen heller. Tråkigt att man inte kan gardera nu för tiden.
Grattis Salle Det där var väl lite skryt att just du som ligger etta la in listan. Men totalt så är du en liten bit efter. Jag slarvade bort 5 poäng senast genom att plocka bort Janne. Hade talat om för andra, att de skulle vara en bra spelare att ha med i poängjakten, för någon gång måste han också komma ivägen för puckbanan. Jag skulle då ha varit 1:a ( om jag sparat honom) så du hade tur att jag bytte bort han några timmar innan match.
knaskamilla: Kärran fortsätter att övertyga. Det mest intressanta är ju totalen, vilket visar vilken tuff liga SpS har. Ibland faller äpplet långt ifrån trädet.
Supertotal Kerstin Andersson 77p RALF LINDSKOG 75p Fredrik Lönnebrink 73p Christian Ahlström 71p Jon Persson 70p Johan 68p Kent Lundström 68p Magnus Östman 67p martin nordlöf 67p Robert Öberg 66p
Det kan ju vara så att trädet lägger ner massor av tid på att fundera över spelares poängskörd och kolla hur de ligger till vad gäller poängjaktspoäng och sådär, samt byter spelare lite nu och då, medan äpplet håller sig till i princip samma lag som hon haft hela säsongen med undantag (ibland) för när någon blir skadad och därmed utbytt ur hennes poängjaktslag.
Snacka om att jag blev chockad när jag kom hem då - jag var övertygad om att jag hade Snygg-Janne i laget, men det hade jag inte. Backar? Jonsson och Kingen. Haha. Undrar just om man ska frångå sin princip att inte ändra i sitt lag, och ta bort Jonsson och Svarten?
knaskamilla: Hade för mig att jag bytte in Janne Öberg den här omgången, men det gjorde jag tydligen inte. Tycker ändå jag borde ha mer än noll poäng med Salle, Högardh och Hedlund i laget. Fast vad jag tycker spelar tydligen inte någon roll.
Går det att trashtalka fram lite motstånd hos den där kärran, eller är det bara att se fram emot en NHL-resa med start ifrån Öviks flygplats om några månader?
Varför frågar du mig det? Hon finns ju här hon med. Jag har ingen aning om vad hon pysslar med, mer än att hon pysslar med det mycket. Vadå, vinner man en NHL-resa i poängjakten?
Jag är ödmjuk och låter andra få tro att de är bättre än mig. Vilka jag har i min femma har jag ingen aning om, för övrigt. Hedlund tror jag iaf är en av dem.
hmm..om jag var du skulle jag snacka tyst om den"ligan" kanske inte uppskattad av alla vet du ;-) Kör med SpS ligan istället, annars kommer det massa tok med rakade huvuden och konstiga tatueringar och vill vara med
Maila Fredrik Östman! Med tanke på att Webcom påstår att man ska kontakta kansliet om allt så hänvisar jag alla till Fredrik. Kanske inser de till slut att det borde finnas möjlighet till någon sorts snabbare kontakt med tekniskt ansvariga för sidan...
Själv blev jag påmind om det när en förvirrad nästan-H Högrare ringde och frågade hur i hela friden man gjorde för att komma åt poängjakten. Tack vare det telefonsamtalet lyckades jag igår skrapa ihop hela åtta poäöng.
Sammanställa och sammanställa...jag bara ctrl-c-ctrl-v:ade lite. Du får väl tigga till dig lösenordet till Sportsnacksligan av någon vänlig själ som kommer ihåg det...