Paddan: Då gäller denna gentlemanna anda bara för vissa! Jag tycker inte att ecke ska erbjuda kontrakt just nu, men han ska prata med agenten och anmäla stort intresse, även kanske tala med spelarna i fråga och höra sig för lite!
Hockey´n är ingen gentlemannasport, det gäller att roffa åt sig så fort som möjligt! Frölunda har gjort klart med tobbe wiklund inför nästa säsong , aven fast saik fortfarande spelar slutspel.
Paddan: Reagerade lite på de ecke sa om abbotarna, att han inte vill komentera några enskilda spelare då säsongen pågår för fullt!? Det är ju nu han ska passa på och ligga på som fan, skit i att säsongen för andra pågår, jobba på värvningar från andra lag , det gör ju frölunda,hv,lhc mm.
Visa lite stake nu ecke!!!
NuMo: Wohoo! Hemma i Övik verkar det vara sparkväder, det sparkas för fullt. I Karlstad däremot, är det verkligen trist väder. Kallt, rått och grått. Sa jag att det var kallt? Och Sola i Karlstad lyser med sin frånvaro.
Snälla, när jag kommer hem i morgon kan ni väl ha fixat en spark till Jerry och Ecke också? Snääälla? Snälla schyssta?!
knaskamilla: Sen skulle jag nog tro att modo inte är de enda klubbarna som visat intresse av dessa herrar!
Jag hoppas att dom kommer till oss, men det känns lite tidigt att ens spekulera i de =)