Inlägg: 1136488
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
renen: Vilken position skulle Freddan ha då? För jag förmodar att du inte tänkt honom som huvudtränare.
Enbart målvaktstränare? Tredjetränare? Ny kvasthållare åt pappa Hedin?
Enbart målvaktstränare? Tredjetränare? Ny kvasthållare åt pappa Hedin?
Lillis Lund skulle jag gärna se som huvudansvarig.
Sen kan vi väl göra som Löven kicka sportchefen.