Jag tycker faktiskt att vi ska införa lite regler här. Det går ju inte att ha det som det är nu - rena rama anarkin!
Förslag på regler: - Om någon skriver i ens personliga gästbok får man inte svara i sin egen gb, utan är då skyldig att svara i gästboken som tillhör personen som skrev. - Om man går och lägger sig, eller slår kullerbyttor, får man inte låtsas vara online på HS. - Om någon lägger ut en bildgåta får man bara gissa en gång (med svaret i rubriken, i rakt diagonalt nedstigande led).
knaskamilla: Vi ska nog ta och om..om.. (Jaha. Där försvann det ordet helt plötsligt. Några förslag? Det var det perfekta ordet i sammanhanget.) knas. Ok! "Ompöva" var det ja. (Där kom det tillbaks.)
Vilket yrkar du avslag på? Och vilka två förslag yrkar du inte avslag på? (Du kan förresten inte yrka avslag på mina regelförslag, kom jag på nu, för jag drog tillbaka dem, och vad jag vet har ingen annan tagit dem som sina.)
knaskamilla: 3-1 till MoDo mot VIK när det återstod ca en halv minut av matchen. Då gick jag till bussen.
Sen kan man undra varför du säger saker och tar tillbaka dessa Är dte ungefär av samma anldedning du skriver tomma inlägg? Alltså först handling sen tanke?
Nej, det har inte något med de tomma inläggen att göra. Det var bara det att jag inte hade tänkt på hur bra det fungerar utan moderator och regler på modohockey.se, förrän du påminde mig.
knaskamilla: Ett var ett friläge där han hade en liten VIK:are hängande på ryggen över hela planen. J L är överlägset bäst på planen i junismatcherna om han vill vara det.
Allihop: Klappa händerna när du är riktigt glad (klapp klapp) Klappa händerna när du är riktigt glad (klapp klapp) Du kan också glädja andra som på denna jorden vandra - klappa händerna när du är riktigt glad (klapp klapp)
Det konstiga är att Jocke så sällan vill vara bäst. Förra året var han dock bäst på att ta utvisningar. Ett snitt på knappt 10 minuter per match under 8 matcher i rad säger en hel del om hur mycket han då brydde sig om laget. Varför gör han så då han har talangen att blomma ut till en kanonspelare?
Oftast brukar man se långt i förväg att han är på väg att barka över styr. Vanligt är att han efter att ha blivit av med pucken i offensiv zon satsar hela vägen hem för att sätta in en armågstackling eller liknande.
Förslag på regler:
- Om någon skriver i ens personliga gästbok får man inte svara i sin egen gb, utan är då skyldig att svara i gästboken som tillhör personen som skrev.
- Om man går och lägger sig, eller slår kullerbyttor, får man inte låtsas vara online på HS.
- Om någon lägger ut en bildgåta får man bara gissa en gång (med svaret i rubriken, i rakt diagonalt nedstigande led).