Robin Ztorken L: Var på en match i höstas hemma mot Rögle.... Den vann vi, dem var relativt viktig. Se vann vi 4 st förra våren mot Vita Hästen.... De var viktiga
eltifoso: Vi har två svagheter som måste suddas ut. Vi vinner ALDRIG de viktiga matcherna, som igår mot RBK. Vi kan inte heller inte vinna, ens ta poäng, när vi spelar bra och dominerar matcher.
Modo hittar alltid en väg att förlora när det gäller. Måste sitta i väggarna..
Sven Tuta: Det är väl så här , att kan vi inte vinna en match med alla dessa chanser, då blir det svårt. Tror mig aldrig sett så många sumpade klara lägen...
Monno: Fick faktiskt den här jobbiga nervösa spänningen som jag haf, när modo faktiskt va ett bra hockeylag. Så det borde vara possitivt nu va vi bra men lite tunna framför målet.
Monno: Precis. Prestationen var bra från och med andra perioden. Jäkligt tråkigt att man har en sådan där match då pucken alltid studsar fel när det gäller som mest. Tack och lov var iaf förlusten på bortaplan där vi brukar ha svårt. Det är främst hemma vi tar poäng och detsamma gäller rögle och Malmö.
Monno: Jaja vi spelar bra iaf. Vid en normal säsong hade man kunnat ta en sån här skitförlust. Men nu är alla poäng så jäkla viktiga så det känns som att någon puttar en närmare och närmare stupet för varje match. Vi bara hoppas att vi lyckas få tag på lianen som kan räddar oss...
Man blir bara förbannad och besviken på detta lag. Kan man inte mäkta med mer en 1 mål mot ett så pass blekt lag så förtjänar man kval tyvärr men det måste in nån mer spelare som kan producera tillsammans med filppula.
Nån mer än jag som ska skicka en torped hem till domarna??????????????? Modo är ju alltid sämst när det gäller!!!!!!!!!!!!!! Kan inte träffa mål när man har 100 chanser. Man leker med Rögle men kan inte få in pucken. Samtidigt snubblar Rögle in pucken och får hjälp med 2-1 målet.
Skall vi tvingas ta ut målvakten, vilket det ser ut som så är det kört. Vi har inte varit i närheten av en målchans ändå har vi gjort det massor av gånger den här säsongen.
Dundee: Nu är ju detta tyskens 5 match tycker jag han så. Så in å leverera direkt var väl att ta i. Sen brukar ju våra värvningar leverera i början för att sen gå ned sig...
Silly: djuse är med för at ÅTMINSTONE träffa målet vid såna lägen! och heshka den oduglingen borde gjort 2 mål idag.. Suck vi äger ju tredje men får inte in den!!
Sjuuuukt vad illa om vi tappt 6p på Rögle idag, så sjukt vad en kvittering är värd..
NuMo: Jo tyvärr har det ej resulterat i något det är ganska komiskt Rögle värvar en tysk han går in och gör 2 mål direkt. Men våra spets spelare ser man ju inte ens till tyvärr.
{7639}: Jag fattar ej hur vi kan missa målet hela jävla tiden det är helt öppet liks förbannat skjuter vi 1 meter brevid. Vi skulle kunnat gör åtminstone 3 mål till i denna match. Men som hela säsongen varit ska man väl inte vara förvånad att vi ej producerar tillräckligt för att ta poäng tyvärr.
Då får vi se vad vi är gjorda av. Dessa matcher måste vinnas!!!