KRB: Med facit i hand otroligt dålig utdelning på förstärkningssidan där.. Ett riktigt antiklimax.. på förhand spännande namn - men det var också blott ETT namn.. sen hoppades man nånstans att McMaster skulle bli som ett nyförvärv också.. nja.
Ni kan tycka att jag är hur dum i huvudet som helst, men under säsongen har jag efter nästan varenda match hört att "vi har hittat ett sätt vinna trots att vi inte spelar på topp". Match efter match har jag hört detta argument. Jag förstår inte hur vi kan vara så nöjda med detta resonemang. Vi måste väl kunna vinna genom att spela bra? Trodde vi det skulle vara för evigt?
Rockson: Vem sa något om att man varit nöjd med det? Det har varit ett konstaterande från min sida att vi vunnit matcher vi tidigare säsonger hade torskat. Det har varit oerhört tydligt. Dessutom handlade det då om poäng. Poäng är poäng är poäng. Slutspel är en annan femma.
{7639}: Jaså? Att vara i Game 7 i semi finalen är ett bra lag från det som var förra året. Om du tror att Modo kommer trolla fram spelare som ersätter dessa och gör det bättre tror jag du är väldigt naiv.. Det är HA och Modo är inte ett stort namn längre
Heyerdal: Vi kan ju direkt konstatera att vårt slarv igenom slutspelet är orsaken till att vi förlorat detta slutspelet. Herrejävlar det är väl första målen som björklöven gör utan hjälp av oss? Ge mig 4 st Wahlberg och Folin nästa säsong. Enkelt, hårt och noggrant
Natthaj: Känns ändå som Modo hade kunnat störa HV om försvaret varit ok, det tror inte jag Björklöven har kraft till. Ser hur viktig Sam varit i Modo, inte bara med sitt spel utan för hela laget.
NuMo: Spelmässigt har Löven varit riktigt dåliga. De hade förlorat klart mot BIK med det de har just ikväll. Sällan uppspel, utan kastar upp pucken. I egen zon stillastående som fasen. Inget bra försvarsspel alls i mittzon. Jo, det är en extremt medioker match, långt sämre än många matcher under serielunken. Dock är vi ohyggligt dåliga. Vi var inte ens såhär usla i någon match mot KIK.