Bad_Brett: Ja, man kan knappast berätta om Norlinder, för då skjuter man sig i foten. Vargen kommer typ... Det måste vara en ny förlängning eller ny spelare som vi inte känner till IMO.
modomille: Wernblom tar inget beslut förrän j20 spelat klart enl tidigare artikel i ÖA , ja känns inte som nyhet om det är Norlinder men har för mig de gjort så tidigare, kan vara nån annan från j20 med
Robin Ztorken L: Efter några veckor dvala dyker du upp när #12 nämns😂. Håller med dig i sak, sådana värvningar är förhoppningsvis ett minne blott Sundlöv lämnat skeppet.
Trilske: Och varför skulle M Paulsson försöka täcka skott från Josef Ingman på bilden?😂 Iofs hade väl Karlskrona några mindre genomtänkta matcher mot oss i vinter😜 Plus att Ingman är rajtare
modomille: Hoppas inte för mycket bara. Oerhört många spelare har gjort en fantastisk förstå säsong för att ha det mycket jobbigare år två med ökade förväntningar och uppmärksamhet från motståndarna. Det heter liksom inte sophomore slump av en anledning.
Norlinder har alla möjligheter att lyckas bra även kommande säsong, men det är tyvärr inte givet.
{5647}: Man kan naturligtvis aldrig utesluta något men talangnivån är såpass hög hos Norlinder att jag inte det sker utan att han istället kliver framåt ett eller två snäpp.
Tarasov: Blir dock lite antiklimax om de ska ha sådana tillkännagivande av ett tillkännagivande och sedan presentera något som redan är relativt allmänt känt. Tänker det dödar något framtida hajp kring sådana tillkännagivande och jag tycker inte man ska sätta i rutin att göra så här varje gång. Hellre hålla det mer exklusivt vid större presentationer.
atomragnar: Varför har MoDo utbildat denne Muller? Han har aldrig velat lira i a-laget utan bara få en utbildning för att komma över till USA/Canada. Han har fått ta en plats från ngn talang som vill spela i MoDo. Mycket märkligt.
Så hade han nog inte ens sagt om "Svempas Hockey och bilmek" om dom försökt värva honom.