TIK_TIK: Ja man spelar fysiskt och fullföljer, dom har många stora spelare där bak som hänger som ryggsäckar på motståndarna och är duktiga på att boxa ut spelare från området framför mål.
Gavelo: Skulle säga det jag sett är att dom börjat använda sina fysiska kvaliteter på rätt sätt, noch att dom fått ihop laget som en enhet och att man kan offra en tand eller 2 för sina lagkompisar.
{6870}: Rögle har alltså 4 ÖT segrar av 4 möjliga i slutspelet och gjort 5 mål på 6 PP i det sista 2 matcherna. Det är här man vunnit serierna. Dom har haft en sagolik flyt i avgörande situationer och fortsätter inte de flytet så kommer Saik promenera hem detta.
Zource: sant, men ville inte hänga ut Woods då. Hade han satt det öppna läget kunde vi varit senaste laget som slog Monstermaskinen Rögle, bara för att rädda mitt skinn då
{7426}: MoDo är senaste laget som tvingade Rögle till förlängning. Hoppas dom får sitt guld. Som bonus är Jörgen Jönsson på förlorande sidan, Rögle-son som han är
Trilske: Precis som Wiklund tidigare och Weigel förra året tycker jag att det är försvårande att det bara är för att ge igen/göra illa. Ingen chans att vinna pucken eller skaffa sig en spelmässig fördel.
Jag köper en femma. Däremot var väl tvåan för en höfttackling innan 2-2 desto mer tveksam.
Bössa 68: Du är värd en fin tröja, ange storlek och önskemål om säsong, så ska jag se vad jag kan fixa. Man ska vara rädd om stora,starka o snälla MoDoiter. du är snäll du
Gavelo: nja tycker den är fair. Pucken är ju hur långt bort som helst (spelet hade ju vänt), sen 2 händer på klubban rakt i knävecket. Tappar man det så illa då förtjänar man fan inte att få spela vidare.
{5647}: det är alltid så kul att höra mäster jfk lägga sig i vanliga modoiters diskussioner! Helt sanslöst hur du lägger dig i och förstör meningen med diskussionerna för vettigt folk.
Gavelo: Här håller jag med dig. Kunde inte tolka Bössa på annat sätt heller, ungefär som att Victor Lodin eller Karlkvist inte skulle kunna vara bra värvningar.