JoJo2613: 1 - 2 backar till sa han till det lag som.är idag. Och Ruhnblad är redan presenterad. Norlinder och 1 Försvarsgenera/ Defensiv pjäs. Gissar jag!
JoJo2613: 1 - 2 backar till sa han till det lag som.är idag. Och Ruhnblad är redan presenterad. Norlinder och 1 Försvarsgenera/ Defensiv pjäs. Gissar jag!
Sigge: Även om du är vår sportchef, skriv gärna dom, när du inte vet hur dom/dem/de ska användas, bara en liten trivselfråga för den grammatiska delen av MoDo
Jesper Sellgrens senaste IG-inlägg tillsammans med kommentaren från Hinken bådar ju för att han gör comeback i närtid. Hoppas vi håller oss kvar i SHL.
Hinken säger väldigt tydligt idag när han satt i Modo Channel att vi ska addera 3-4 fw, 1-2 backar och 1 målvakt. Han fortsätter efter det att säga om vi sen adderar 3 fw och 1 back och en målvakt nu för att sedan se hur det ser ut i augusti september. Han avslutar sedan att säga men vi kommer minst att addera 3fw, 1 back och 1 målvakt innan vi går på is.
LaddaFrånTaket: 3+1 utespelare läser jag. Målvakt har jag inte nämnt. Möjligen någon till, men jag tycker precis som ifjol - och där fick jag rätt - att fansen är väldigt överoptimistiska gällande antalet värvningar på försäsongen.
Reflektion när jag ser Sverige-Lettland. Börjar bli dags för Alex Nylander att blicka bort mot Europa? Trots att jag vet att han allra helst spelar i USA/Kanada. Han håller genuint inte mer än en medioker nivå just nu.
Hur kan han få spela VM men inte Karla, känslan är att han är 3x bättre.
{10015}: Pudas har väl inte varit fantastisk under VM heller, trots dominant i SHL. Svårt att värdera spelare som helhet under en så kort period som ett mästerskap.
Tycker Huge brukar vara rätt neutral.