Basti: " Läser att widebro nu säger man flyttar ner kameravinkeln på tv sändningarna. Modo gör om två loger likt Färjestad o flera fått göra tidigare. Kommer bli klart bättre upplevelse för oss som ej har möjlighet o va på plats på matcherna. Kommer närmre spelet o mer fart! Äntligen! "
Det är ett krav från Cmore. Föredrar helt klart överblicken med en högre kamera. Men det är klart, på mobilen är det bättre med Cmores krav.
Erol Ateceae: Skulle inte bli förvånad om Elton har bränt sina broar hos oss nu precis som Strömgren. Strömgren försökte ju komma tillbaka ett par gånger, men fick nej.
Tarasov: Farsan Lelle drog väl tidigt från Ö-vik också. Sitter kanske i generna. MoDo vill ha spelare som vill lira i MoDo. Tyvärr Conny, vi letar på en högre hylla just nu.
Costanza: Mäktigt ändå om Conny blir siste gubben som ansluter (den Hinken väntar på allra helst.) med villkor att han bara spelar PP och får slå alla straffar. :-D
Gillar att det är så många ledartyper i det SHL-laget vi bygger. Från Wahlberg och Rundblad till Ruohomaa och AP. Många yngre som visat bra ledarskalle också, så George är förhoppningsfull.
Costanza: om du byter OP mot Vela kann det bli bra. Hur mycket man vill så kan jag inte se OP spela för oss i SHL. Vela kan jag se han har skulle ta den platsen han tog många viktiga tekningar både offensivt och i boxplay så han har betydligt större bredd.
Vi kan nog redan räkna med att Vela försvinner om man skall tolka Hinken! Får vi bara ett bra bud så säljer vi, Det finns ingen plats för honom. Annars i så fall blir det som vinge i 3:e eller 4:e. Jag tror att DIF eller Löven tar honom? Hinken vill nog bara ha pengarna tillbaka på vad han har lagt på honom.
- – Daniel Brickley har kontrakt och kommer att spela här. Nick Halloran har inget kontrakt med oss och kommer inte att spela här. Vad gäller Marcus Vela håller vi på att utvärdera om vi kan få in honom i truppen eller inte, men i nuläget har han kontrakt, säger han.
Bössa 68: Inget töntigt Dima-nej från Olki än, men det är klart att MoDo arbetar vidare på några andra. Låter som Nordamerika eftersom Hinken sa nåt om att det finns många målvakter på marknaden och att de tyvärr inte lirat häröver. Zajkowski måste väl få jobba lite också. Sen kommer väl MoDo knappt vara i egen zon. Eller var det förra säsongen?
Silly: Märkligt att inte Vela får vara kvar i truppen enligt Hinken..... En som brann för varje byte och spelar fysiskt och ger allt i varje byte. Hitta någon annan spelare på den posten..... Lycka till.
Blir det en finsk målvakt i alla fall tro..? Hinken har järnkoll på den här killen. Får vi låna honom 1 år av colorado, Så att han kan få mycket matcher?
Silly: Det är sunt att MoDo går efter Olki. Han har inte tackat nej än. Tror att MoDo letar liknande målisar i NHL/AHL. Annunen är för ung för att passa in där.
Silly: Det bästa alternativet enligt mig, jag tar honom före Olki. Känns ju som han borde vara trött på NA, och jobben i Schweiz börjar ta slut. Hooppas.
Costanza: FBK letar målvakt men frågan är om de är intresserade av att lasta så mycket pengar på Olki då de ju värvat Lindbom som ju säkert blivit lovad sina matcher. Oavsett vad synd att målisen inte var värvad innan FBK plötsligt kom in på banan igen.
Smeden: Man är lite ledsen över att inte verkar bli kvar. Slutspelets hårdaste spelare. Man kommer inte glömma sekvensen där han sänker två DIF spelare som det var ingenting.
Ju fler gånger jag ser game 7 desto mer ledsen blir jag över att Ingman inte blir en del av truppen i SHL (även om jag förstår varför). Man ser hur mycket klubbmärket betyder för honom. Jag hoppas att vi etablerar oss fort så att vi kan börja bygga runt egna profiler igen.
{10322}: Han är en av alla nya MoDo legender som skapades den kvällen. Ingen kommer glömma bort dom. Det är bara så att ska vi ha en chans att hålla oss kvar så behöver man uppgradera laget. Då kan man inte behålla allt o alla.
Basti: Sa han verkligen att dom "flyttar ner kameravinkeln"?
Han sa precis som du säger att dom bygger om två loger till platser för kameror. Behöver ju dock inte betyda att dom flyttar ner huvudkameran, för det hörde då inte jag något om! Det kan lika gärna vara kameror från hörnen eller något!
Är en alldeles strålande överblick av spelet från där vi har kameran idag, blir fan lack om dom flyttar ner huvudkameran till nedre etage!