1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 504870 inlägg · 4189 ämnen

Silly Season

Sv: Silly Season
Supertrött: har aldrig påstått att han ska gå över budget , trott att han ska göra det eller tror qtt han kommer att göra det.

Kan vända på uttalandet att jag tror snarare att det hålls igen för att fylla ut en bredd, snarare än att värva spets..tror att hinken föredrar 5 halvbra huvuden och hoppas att dom ska blomma ut före 3 riktigt bra för samma pengar.
Sen vilket som är bäst är omöjligt att säga förän säsongen är över.

Och fö är vi knappt topp 4 med årets trupp.
Rädd att det kommer att dröja. Nästa år kanske topp tre då med det degraderade laget som har säkert tre gånger så bra trupp och nåt annat storsatsande i topp 2.

Däremot är jag glad att se Macke tillbaka och Strinnholm ur vägen. Ett steg i rätt riktning.

Silly:

Som Widebro sa i senaste intervjun, Om vi skulle få chansen på en spelare som inte ryms i budget så ska inte Hinken säga nej förrän han lyft saken med styrelsen.

jonsson:
Här har vi en Center/Winge med bra gener :-)
Dax för sedinarna att lobba lite :-)

Hade ju inte varit helt fel med ett grymt Nyförvärv så här inför lång helgen !!!!

Smurfen: Skrattar till då jag ser MoDo stats i laget 19/20. Hittar vi bara rätt med en förstakedja nu så.

Costanza: På tal om den truppen. Är Tom Hedberg otänkbar för återkomst hit? Han spelade typ halva matcherna i Troja förra säsongen och gjorde det bra i ett sånt rövgäng.

BlackPearl: Jag tycker Hedberg känns given. Men visst, om Wallinder skulle ångra allt och vilja ta upp MoDo till finrummet så får han gärna skippa AHL nästa säsong..

M Horava: Hedberg kan ju inte vara dyr heller , men junior skall väl in i istället

Ser att han har kontrakt

Smurfen: Kontraktet bröts när Troja trillade ut.

Kapten Långnäsa: Okej , hade lite dålig koll på att dom åkte ut

Smurfen: Tydligen skulle SSK supportrarna tillsammans med sponsorer starta insamling för nån spelare, något för oss ang Bernadht tro??

« · 3031437