Frisco: Tackar för det min herre
SKADELÄGET
1605586 · Nästa » Till forumet
SKADELÄGET
Väcker frågan igen!
Nån som har koll på hur länge våra skadade hjältar blir borta, det är ju omöjligt att hitta info på hemsidan.
Nu är det ju spelfritt en vecka, så kanske kan vi räkna in nån till nästa match?!
Nån som har koll på hur länge våra skadade hjältar blir borta, det är ju omöjligt att hitta info på hemsidan.
Nu är det ju spelfritt en vecka, så kanske kan vi räkna in nån till nästa match?!