{7633}: Welch är verkligen inte i balans. Drar på sig onödiga utvisningar match efter match och är inte på långa vägar en ledare just nu. Kanske han skall vila någon match.
Robin Ztorken L: resultatet räknas, men ingen är väl så djävla korkad att man bara går på resultatet? Det finns inte en enda tränare på den nivå du tittar på som skulle bara kika på resultatet. Det måste man vara journalist eller någon som inte förstår idrott för att göra.
Steken84: Grattis saik. En jättetavla av domarna. Offsiden var det inte, utan vi skulle haft ett mot ett-läge. Inte bra, men jag förstår torp. Det var så sanslöst dåligt av domarna.
{5647}: Ja, vad ska man annars analysera efter? I elitidrott är det resultaten som räknas, men du kanske tycker vi håller till i korpen, vilket man kan tro.
Tycker att Butler passar in bra tillsammans med Skröder och Byron, med lite flyt hade han kunnat gjort 1-2 mål till. Sedan är gör kedjan med Nilsson, Jakobsson och Wahlgren det riktigt bra, gnuggar och är de som ligger bakom 1-0.
Nog borde den nivå vi ligger på idag räcka mot samtliga allsvenska lag.
{5647}: Näe men dom leder. Det gör inte vi, det är skillnaden mellan toppen och botten. Som jag sa dom spelar på halvfart och leder, vi kan spelar bra men vinner inte ändå.
{7633}: Jag tror att en sjuåring kan läsa resultattavlan. Men spelmässigt tycker jag att vi faktiskt lite bättre än dem, men Hanses leder målvaktskampen väldigt klart.
NuMo: Jo, men vi är ett cementerat bottenlag utan vinnarkänsla. SAIK segrar när dom vill emot oss och hur enkelt som helst. Dom har det i ryggen och vinner utan att spela bra. Vi kan spela bra, men vinner aldrig ändå, det är den stora skillnaden.
{5647}: skicka den där Djuse redan nu. Fy fan vad han är usel. Spelar alltid på chans, bjuder på massor av chanser jämt och är dessutom långt ifrån bra nog offensivt för att kompensera.
NuMo: Sådana enkla misstag vi gör får inte hända så många gånger under en och samma match. Nu är Skellefteå otroligt skickliga på att utnyttja alla våra misstag men håller vi på och drälla så här i ett kval så kommer motståndarna garanterat utnyttja det där med.
{7633}: Där leder dom .. I kvalet hoppas jag dom bestämmer sig för en målvakt och satsar på honom. Reideborn har högre kapacitet, men han är också den som släpper enklast puckar.
Gusse: Visst är det så men tycker inte det är Skellefteå som gör det bra det är vi som ställer till det hela tiden och ger Skellefteå gratis chanser hela tiden. Och där kom 2-3 som man skrev om tidigare............
Dundee: både modospelaren och saikkillen slog på pucken med hög klubba. Borde blåste av, men borde bästa av. Sedan slår Skellefteåkillen bort en klubba. Solklar utvisning, men domarna dömer bara åt ett håll.
Dundee: Jaha då var vi tillbaka med bjudningar då. Helvete vad dåligt agerat av Djuse. Han får ju stå helt fri och Bjurös Agerande kan man kanske ifråga sätta med.
Missade större delen av första perioden. Men det verkar som vi gjort en rejäl uppryckning gemfört med i tisdags.Skulle sitta fint med en 3 poängare så självförtroendet ökar lite samt bryta förbannelsen mot Skellefteå.