Robin Ztorken L: resultatet räknas, men ingen är väl så djävla korkad att man bara går på resultatet? Det finns inte en enda tränare på den nivå du tittar på som skulle bara kika på resultatet. Det måste man vara journalist eller någon som inte förstår idrott för att göra.
Inlägg: 1729674
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}: Jo, i elitdrott är det resultatet som räknas, sen kan det se hur tjusigt ut som helst på isen.
Men inga poäng så är det helt ovidkommande, hur spelet ser ut.
Det hoppas jag även du förstår.
Men inga poäng så är det helt ovidkommande, hur spelet ser ut.
Det hoppas jag även du förstår.
+ 4