shinzawai: Jag vet inte om jag håller med dig riktigt om att vi tar dom på alla poster utöver Finnarna och Tenkrat. Tycker Timrå har ett bredare lag och känns på något sätt jämnare sett över 4a kedjor änn vad vi gjort denna säsong. Men men vi får väll se :)
Cyklob: Jag fruktar finnarna och Tenkrat. Resten nitar vi på varje post. Jag vet inte vilket ben jag ska stå på, ångestbenet eller dethärvinnervilättbenet.
För övrigt bör jag meddela att oraklet försökte kalla mig för alkis eller värre med sin till synes vänliga hänvisning till Modo-samling på Greens eller det andra stället. Om ngn fick för sig att dra dit, tänk om. :)
Jaha det blev Timrå tillsist som valet föll på. Fördel om man ska tänka ekonomiskt nackdel om man ska tänka sportsligt. Timrå är i mina ögon ett mycket bättre hockey lag än vad Frölunda är. Men men det blir säkert bra matcher det är 2 lag som brukar bjuda på bra underhållning.
oraklet: Ofan? Gå inte dit hungrig. Sist jag var där och glodde på hockey fick vi vänta i över en timme på maten, och sen lyckades kocken i stressen skära av sig ett finger, eller vad det nu var. Dessutom piskade LHC oss duktigt i den matchen vill jag minnas.
Dagen efter beställde jag comhems digitaltv, så jag kommer att se matcherna hemma med några andra Modoiter.
shinzawai: För övrigt så har jag bokat upp alla bord på Olearys i sumpan. Ägarna hälsade att MoDo håller till på Greens eller nere i karaokepuben vid tunnelbanan.
Poffa: Frölunda är ett lag vars nyckelspelare är på nedgång likaså hela frölunda.Timrå är ett lag som är på uppgång dom är starkare än förra säsongen.Vilket är tveksamt om man kan säga om oss.
Någon som lyckats luska ut vilken kanal tisdagsmatchen visas på? 9:an visar, men de har inte lagt ut vilken match ännu. C+ visar HV-SAIK. På torsdag kör de MODO-TIK på C+.
Modoante: Trams. Du har hoppats på Frölunda, för att slippa sätta Västernorrlands-bucklan på spel. Och för det väljer du att blunda för självklarheter.
Poffa: Haha. Det tog inte lång tid det här som förstod skulle inledas så fort lottningen var avklarad. I och för sig hade jag på känn att det skulle bli de kvartsfinaler det blev.
Modoante: Ja, till syvende och sist så är det det. Mitt VIP-kort bidrar till deras resor. Det hela handlar dock om att tänka längre än näsan räcker. Timrå eller Frölunda, lika tufft. Du sa det själv. Ska man då kasta bort 600 000, bara sådär?
Modoante: Och det har vi inte mot Frölunda, menar du? Lägg dessutom till att en resa till Gbg är ungefär 200 000 dyrare än en resa till Timrå. Säg tre resor, alltså 600 000.