Berka: Man får hoppas på att dom spelarna som inte får lika mycket istid verkligen tar chansen att kliva fram nu. Men det ser inte ljust ut på långa vägar för Modo.
Imponerande att det i en annan bok här på HS snackas om filmande Modoiter när de i sitt eget lag för endast nåt år sen hade en mustachprydd yngling från Njurunda som låg ner mer än han stod upp på banan. Ledtråd -Han har aldrig spelat en all-starmatch i NHL.
shinzawai: Jag gissar på ett okänt antal raderade inlägg innehållande referenser till homosexualitet, kromosomförändringar, stränginstrument och andra former av begåvade skriverier. Hur det går i matchen har jag dock ingen aning om.
shinzawai: Bara att det inte är något allvarligt med Hållberg nu som Modo försöker mörka ner. Men det kunde ju sett betydligt bättre ut inför ikväll. Nu spelar väll både Westin och Hedman från start gissar jag på.
Jaha då var det bara ca 4 timmar kvar till nedsläpp, känns oerhört kul för länet att vi har 2 så duktig lag som tar sig till slutspel. Dock tycker jag det är synd att en av oss måste lämna redan i kvarten skulle helst sett båda lagen i en final.
Poffa: Ja, det var fint det där han sa om att alla alltid ska må bra i hans närhet (ungefär, ej citerat), fast Kari Eloranta lär inte vilja ha honom som kapten i nåt lag. Jag väntade bara på att han skulle säga att nästa uppgift efter att ha fört Modo till SM-guld blir att frälsa världen och skapa fred på jorden.