Tarasov: Skit period. Men två positiva saker. 1-1 och att det inte kan bli sämre. :-) Sen har vi säkert nån kompensationsutvisning vi kan få förr eller senare.
Tarasov: Jag hoppas mest man ger fan i att släppa en till innan periodens slut. :-P 1-0 går alltid att ta igen. Ersson kan bli jobbig men återstår att se.
modomille: Jag är nervös och taggad. Jag hoppas och mitt hjärta tror på vinst. Men min hjärna säger att det är en väldigt liten chans att vi blir vinnare av slutspelsserien. Ungefär som när man spelar på lotto, man tror inte på vinst men man är lite spänd och hoppfull när det kommer till dragning. Men förluster är lättare att ta om laget verkligen går för det, dom här sista matcherna.
{8384}: Efter att ha sett den här matchen mellan AIK och Oskarshamn så tror jag att oavsett vilket lag som vinner slutspelsserien så får dom svårt att slå något av dom här lagen.
{8384}: haha sikket mål. Tycker det känns ganska rättvist. Förutom utvisningarna känns det som oik haft hela matchen. Kan ju iof ändras totalt i tredje. Både oik och aik är sjukt ojämna. Kan de verkligen rå på ett shl lag? Det är kul och se energin i weigel även om det kanske är lite spel för tv. Men typ som hagelin mot khk. Skön energi man gärna ser från fler och oftare. Skulle vilja se den energin från fler i modo