Inlägg: 1958254
Svarskommentarer
Sv: Slutspelsserien
Tarasov: Jag hoppas mest man ger fan i att släppa en till innan periodens slut. :-P
1-0 går alltid att ta igen.
Ersson kan bli jobbig men återstår att se.
1-0 går alltid att ta igen.
Ersson kan bli jobbig men återstår att se.
Man har iaf lyft aug efter inledningen, hoppas man Ian få in en före periodslut.