Basti: Rätt i sak, bortsett från det kan jag tycka att SSK är bland de mer homogena lagen i ligan. Med lite mer spets hade de varit en stark kandidat att gå upp.
Gavelo: Vi lastar fortfarande för lite spelare på mål. Målvakten har det jätteenkelt att se allt som kommer mot mål och vi kan aldrig ta vara på en retur
19MoDo21: jinesjö karlssons miss men utöver det har vi ju inte haft en vass målchans i andra…. alla lag tar ju ner modo backar hem o 5 gubbar i mitten. Modo spelar runt med ”ofarligt” avslut utifrån..
pean: Haha, jag har sågat honom från början efter hans inhopp i Brynäs ifjol. Sedan tycker jag att han har ryckt upp sig rejält, men jag ogillar verkligen hans spelstil.
Gavelo: Det som är jobbigt att se är att en spelare som inte har haft någon skada under sin karriär att komma tillbaka ifrån en, kommer ta längre tid än vad det gör för en som är lite mer " van " med hur man ska gå till vägar, men det kommer nog släppa framöver för honom
ju tidigare desto bättre, bara för honom att han måste känna att han gör bra saker hela tiden på isen, men samtidigt slappna av det är bara hockey!
Bad_Brett: Tycker du är överdrivet hård här. Tex har högre högstanivå definitivt men försvaret framför Guden har många gånger inte gett honom chansen att vinna matcher. Tror inte att du gav ett liknande utlåtande i november
{10015}: Det kommer retroaktivt framöver, bara kriga vidare och låta spelarna släppa på axlarna bara. ju mer bra saker dom gör på isen desto fortare kommer det leda till något fint efter :)
JoakimE: Svårt att vinna matcher/göra mål när spelarna inte ens kan träffa en lgårdvägg från en meter, eller sätta frilägen. För övrigt kan Woods sättas på bänken nu några matcher