modomille: Har OP någonsin varit den spelare han vill vara hos oss? Visst han smäller på ibland men en inte är han en retsticka inte, i övrigt är det inte många rätt.
Steken84: jag tror jag aldrig stängt av matchen i förtid så många gånger under en säsong som jag gjort denna säsong. Och det säger inte lite då vi haft en hel del dåliga säsonger och detta dessutom är en säsong då vi leder serien. Retar mig så på alla kassa beslut som tas om o om igen och halvhjärtade försök till att ta i. Så nu stänger jag ner igen o hoppas de visar lite jävlar anamma o visar att jag gjorde fel.
Fast samtidigt är det ingen kontakt då han får knuffen, kontakten kommer när SSK spelaren ska ta ny position, det är då han sätter röven i huvudet på Tex.
Robin Ztorken L: Ja det är verkligen många sådana ageranden som OPs där som kostat mkt på slutet. Finns en hel del sådana senaste tiden, även om de inte släpper in mål på alla.
modomille: Haha perfekt då att Hinken signade 2 nya år med honom då! Så blir det extra dyrt att bli av med honom. Precis samma som Hinken gjorde med Sylle innan man skicka honom...
Smurfen: Och hur många mål har vi släppt in sista sekunderna? Var befinner sig vår helt fantastiska matchcoach som läser spel o förändra matchbilder, är han död???
Direkt när vi får något positivt ska nån tjabbla bort allt och ställa till det för hela laget. Det var ett mirakel att vi spräckte nollan, ett andra mål skulle vara en sensation