{5647}: Man kan ju iaf konstatera trots många oroliga att Karlins vaskning i kedjorna har gett effekt, enorm effekt! Vela skadad, helt ärligt syns det inte, säger väldigt mycket om den värvningen.
Jag tycker Modo gör sin bästa match sedan juluppehållet, jag håller inte med om att matche mot Löven var bättre även om det bara är marginaler så det är väl skit samma, spelar Modo som dom gör nu när slutspelet startar så tror jag vi kan gå riktigt långt.
Nu måste jag uttrycka mitt missnöje över framförallt Oscar Pettersson. Varför förlängde vi med honom? Han är osynlig nästan varje match. Ska vara en energispelare med förhoppningar på poänggörande. Kommer vara slöseri av plats i SHL. Sorry.
Även Mannberg, han bidrar inget längre. Är inte ens snabb.
hockey_21: Vara att konstatera att det är fyra dyra floppar, möjligen att Vela varit ok men långt från succé Gradin har köpt grisarna i säcken, utan tvekan
Majbrasan: Men kom igen, detta är ett forum öppen för dialog och diskussion allt i samma flöde, lööke har är dessutom diskuterats här flitigt så vad blir det för bättre att jag skapar en NY tråd för att skriva ett inlägg om hans match i Löven?! Om du inte gillar det så är det väl bara att skrolla 1 snäpp och läsa nästa inlägg eller…?!
{5647}: Jag har visst sett att Vela är borta, jag skrev ju för böveln ett inlägg om att det inte gör något för att han inte hänger med i tempo i denna match!!
JoJo2613: möjligt att det kostar oss matchen men blir det en lång skada på videll så kan det rädda oss i slutspelet. Hoppas det går bra med videll dock, aldrig kul att se.
Vela skadad, helt ärligt syns det inte, säger väldigt mycket om den värvningen.
Jag tycker Modo gör sin bästa match sedan juluppehållet, jag håller inte med om att matche mot Löven var bättre även om det bara är marginaler så det är väl skit samma, spelar Modo som dom gör nu när slutspelet startar så tror jag vi kan gå riktigt långt.