Nu behöver vi inte oroa oss. Djurgården gör ett mål som Modo aldrig skulle göra. De skickar puckar som ser ut att gå utanför. Den första styrningen går i ribban, Jag var nog irriterad över det och konstaterade att så skulle aldrig MoDo göra.
Så bekräftar de mina misstankar att göra om bravurnumret igen. Såklart så finns det ingen Modoit i närheten som har en tanke på att "det där fungerar också".
Det är så jävla konstigt. hur kan vi prägla våra spelare att aldrig spela lite utanför den box vi tänkt oss. För mig är det helt galet.
Jag vet inte. Vi kan helt klart vara bättre än dem. Det är nästan så att det krävs en enorm viljeansträngning att låta bli att vara så bra vi kan.
Det är bara lyfta på hatten och gratulera Djurgården. Dom har många utvisningar idag och klarar endå av att vinna. Tycker vi gör en bra borta match men nervositeten skiner igenom på flera av våra spelare.
Bad_Brett: Det är inte mycket som talar för Modo seger, men jag hoppas så in i helvete mycket. Jag skulle med lätthet betala 100 000:- på stubinen om det innebar att Modo gjorde mål.
Rytter: Jag är lite kluven. Å ena sidan är det uppenbart hur mycket bättre vi är som lag. Å andra sidan... Om vi inte kan prestera när det väl gäller utan torskar tre raka, ja... då har vi faktiskt inget i SHL att göra. Och om vi ska vara ärliga, så kanske inte Karlin har någonting i SHL att göra heller.
För... Det är väl ingen som fortfarande tror/hoppas att vi kan ta det ikväll?
Rytter: Jag sitter och hoppas på att Halloran går in och gör sitt första mål i den här finalserien. Om han gör det blir det valuta för alla pengar vi betalade för honom. Det är för såna här situationer vi tog in honom för!
Så bekräftar de mina misstankar att göra om bravurnumret igen. Såklart så finns det ingen Modoit i närheten som har en tanke på att "det där fungerar också".
Det är så jävla konstigt. hur kan vi prägla våra spelare att aldrig spela lite utanför den box vi tänkt oss. För mig är det helt galet.
Jag vet inte. Vi kan helt klart vara bättre än dem. Det är nästan så att det krävs en enorm viljeansträngning att låta bli att vara så bra vi kan.
Hur kan vi vara våra värsta motståndare?