fighter: Såg du vilka skott det var? Har du sett vilka räddningar han gjort? Intressant slutsats att en målvakt måste ha ett visst mellanrum mellan de insläppta för att få godkännt, oavsett kvalité på avsluten.
Poffa: Jag tror inte han sett matchen, kikade på vilka inlägg han gjort under kvällen och det mesta tyder på att han inte ser på drabbningen, vilket gör det väldigt märkligt att han kommenterar enskilda insatser.
MODOJohan: TIK blixtrar till med giftig skridskoåkning och kontringar. Sen har de 5an med Gabbe MPS och jag tror Sonnenberg. Det är jämt och min gissning är att det är 2 lag som är rädda om sin poäng i sista.
Poffa: Det hjälper inte med 1000glasögon 2 mål på 27 sek,är det bra det bara för att det är modo som gjort dem eller? var dom helt otagbara bara för att det är modo som gjort dem eller.
fighter: Okej, det är inte glasögon du saknar. Det är brist på hockeykunnande som är problemet. Det är två jävligt bra avslut och han får ingen hjälp alls. Han har i övrigt gjort flera idioträddningar som sett till att Timrå är med i matchen.
Poffa: Javisst jag kan inget om hockey,och du har ett kunnande som inte är av denna värld,ber ödmjukt om ursäkt,jag blev lite besviken bara eller rättare sagt jävligt besviken när man släpper 2 mål på 27 sekunder.det är väl därför det häringa forumet finns för att skriva ut sina känslor.
Salle: Det är ju inte första gången ikväll heller, men priset tar ju tomten i sekretariatet som inte tycks tro att vi hör allt han säger. Hyfsat skyldigt tonläge.