westerlind: Jaha, ....och hur har Brynäs laddat upp inför såsongsstarten då? Med ett enda stort fylleslag antar jag, med tanke på siffrorna i de två senaste matcherna ;-)
westerlind: Du ska se att en dag kommer du att sitta och sniffa på en bunt med ModoCopy bara för att få vara i närheten av någonting som har med Modo att göra ;-)
Björn VII och Westerlind va nu lite snälla mot varandra. Ni är nog båda lite smått MODO-fans.
För Herr W visst var det ganska bra att ha sällskap av MODOanhängare i Sundsvall. Det måste ha varit ödet som sammanförde oss.
Kul att Karjalainen skall förstärka Brynäs. En gång i tiden så skickades han av tränare Boork till Husum när det gick dåligt för honom. Han kom libaka till MODO heltaggad. Men den finten kanske inte går hem på den mannen längre.
Ja, det kanske är en bra idé - att skrämma igång Karjalainen! Nu förstår jag varför man mörkar anledningen till att han först skickades till Skutskär. Han kommer naturligtvis att kriga livet ur sig för att inte bli deporterad en gång till. Fult men smart drag av Esko.
Hmm, nu blev jag genast på gott humör - KK Blir nog en obehaglig överraskning för många när han kommer framstormande efter denna okonventionella uppladdning.
Som det ser ut nu blir han ett acceptabelt tillskott med sin rutin och säkra straffskytte. Men vad jag förstår har han väl haft ungefär samma träningsschema som mig i sommar, så troligen blir han väl som bäst framåt jul. Det brukar jag bli.
Just nu ser nog Per Djoos ut som en oljad blixt på skridskor jämsides med Kösa...
Björn VII: Om inte Skutskär funkar - Kan du skicka några vykort på fabriken?
Synd man inte kunde tas sig till Övik idag: Jag tycker alltid det är lika kul med karneval och glada människor som badar i fontäner...