Ur led är tiden. Bäst att han med bockhornen skaffar dubbdäck, skridskor och kopplar sitt AMEX[ejmex] till min polare björnen så han får schystt rabatt.
knaskamilla: Om jag inte helt missminner mig så sålde de, när jag pluggade i Umeå, någon form av korsning mellan lussebulle och semla i konditoriet på Ålidhems centrum.
Dags att sova så man orkar julpynta imorgon. Inte hemma, det behövs inte. Ljusstaken står bakom gardinen året runt så det är bara att ansluta den till Öviks energis nät så är pyntet klart.
knaskamilla: Jag tolkar ingeting eftersom jag inte såg vad som hände sekunderna innan Lintner fick det lilla utbrottet. Jag anser att Tornberg är en av Sveriges bästa hockeybackar genom tiderna. Det han gjorde en gång gör #44 varje gång.
Frisco: 6-poängs-vecka, är inte det Din patent? Då får vi andra inte klampa in på ett registrerat varumärke. Nån som har nå nya, fina läktar-ramsor, förutom 'War Är Wargen'?
Här kommer godnattbilden! Ingen kommentar idag. zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z Användare Frisco har använt sina 5 bilder för 031112 Användare Frisco har använt sina 5 bilder för 031112
Sammanfattning av dagen: Lugn och skön ända till det hoppade fram nån ur nån mörk vrå och sa sin mening och fick svar med andras mening. Att det sen skulle bli ett par lissna ögon hade ingen räknat med.
zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z
[bild]www.sportforum.se/images/frisco/28.gif[/bild]