Hähä - I choose not to listen to HockeyLive, i choose something else. Kanske skulle skippa det här med hockeyintresse och låta MoDo vinna det där guldet också :-)
De visade lite grand på hockeykväll, i en ruta som tog upp ungefär 1/8 av min TV, och där såg det allt annat än vackert ut. Om Lintners påhopp renderade i 8 matchers avstängning ska detta ge minst 9.
Det syns riktigt bra i matchklippet på åfissijälla. Vilket jävla idiottilltag, vi får hoppas att det blir ett kännbart straff. Nån jävla # 700 borde inte få ses före nyår, till och börja med.
Sådär, nu har jag sett, vilket obegripligt hjärndött påhopp! Bulan är trots tillhörighet i GroKo en favorit med sin ständigt härliga inställning, men här borde fan i mig diciplinnämnden ta och statuera ett exempel, det där kan bara inte tolereras! Bedrövligt är det enda ord jag kan komma på just nu.
scim, Lumber Jack: Man kan undra varför man slår någon i huvudet från båset bara för att denna gjort en fasthållning på en annan Luleåspelares klubba? Förvånad över att det var Bulan. Han har ju slutat med dumheter enligt egna ord.
Jahapp. Då man äntligen lyckats få upp gästböckerna på SpS är det dags att gå och lägga sig att sova. Om ni inte ser till mig här mer de närmaste dagarna ska ni vara medvetna om att jag sitter framför datorhelvetet och sliter mitt hår.
Nu ska jag drömma om att även det som ska vara i högerframen på SpS dyker upp. Gonatt.
Det ska bli mycket intressant att se hur många ifyllda bubblor jag har i högerframen när (om) den väl dyker upp. Jag känner mer och mer att i eftermiddag blir det nog projekt formatera om...
zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z
[bild]www.sportforum.se/images/frisco/28.gif[/bild]