knaskamilla: >>>Jag skulle behöva helger som är en sisådär fyra-fem dagar långa, då skulle man hinna vara hemma och koppla av på helgerna också. Kanske.
Det undrar jag också. Jag skulle behöva helger som är en sisådär fyra-fem dagar långa, då skulle man hinna vara hemma och koppla av på helgerna också. Kanske.
Lite ifrån ämnet, jag får ursäkta. men vet någon vad det är för låt de spelar när någon gjort mål. det enda jag vet är att den är med i "The full monty"
Frisco: De där stjärnorna runt idolbilden fick mig genast att rusa till den trälåda som jag tillverkade på träslöjden på Bjästaskolan och som jag hittade i förrådet för några år sedan. Men mina stjärnor var ljusblåa, så det var inte från Semics Elitserien 83-84 i varje fall.
Men bland de korten jag har finns Timo Lahtinen i härligt ljusblå glansig overall, En Leif Boork med sanslöst stora glasögon, , Flygis i Brynäsdress, Harald Lückner i FBKmundering, Bros, Stefan Larsson, och ett antal fd Modoiter i andra klubbtröjor.
Vinnerborg, Lärking... Same shit, different name. Jag har funderat på att ta över faktiskt. Jag tror jag skulle klara det bättre än båda två. En partisk domare som endast dömer åt ena hållet. Ja, det skulle nog funka!
Om drygt 50 minuter hoppas jag att dte står Vinnerborg på stats.swehockey.se/ Men sån tur har vi väl inte. Det kommer säkert att stå namnet på en gammal Hammarbyspelare eller en servitör.
Frisco: Jag hoppas på Pehr Claesson, fast allra mest hoppas jag att Aucoin debuterar imorgon. Men det lär ju inte hända så det är lika bra att sluta hoppas och förbereda sig för Sundsvallsresan om några timmar.
...fast egentligen vill jag vara vaken till 00.00 så jag kan se på swehockey vilken pipa som kommer till Kempis imorgon. Kanske nån (knaz?) kan sms:a?)
Vem bryr sig om Modo när Man C och Tottenham avgör toppstriden i Premier League? Fasst visst skulle Spurs ha haft 3 poäng och inte en, men linjen var nog felritad...
Avslöjningarnas afton. Först talar Ledin om att han ska köra ihjäl motståndarna. Sen avslöjar domarna i PL att de håller på Man U. Det är nog dags att sova nu.
Mitt förslag är: platsbanken.ams.se/