Alfred Awful: Tja, en backcoach skulle ju inte vara helt fel, fast där vet jag inte om Kenta har så mycket att tillföra. Men det behövs i varje fall någon som säger till exempelvis Pierre Hedin att det finns andra uppspelsvarianter än att åka klistrad vid vänstersargen och slå blindpass och hoppas att ingen skall upptäcka eller försöka ta pucken av honom.
Frisco: Ifall du spelade bongo på Kentas huvud i ett obevakat ögonblick så missade jag det, han såg i alla fall gladare ut senare i sändningen och så skrämde han oss med att han kanske blir MoDo-tränare nästa säsong.
Igår körde vi den gamla välkända hockeybönen för att det skulle droppa in ett nyförvärv. Det funkade. Ööh, vi kör väl en gång till då för matchen imorn.
Nu börjar det likna nåt. Ja, här hemma alltså. Några kvällar till så ska nog allt vara klart. Men i morgon blir det hockey mot Quasimodo och de övriga i Brunass.
hellge: Tja, jag vet inget om märket, mer än att jag tycker att själva tröjan är ett riktigt nerköp från vad de hade på 1960-talet. Den var spektakulär, ska se om jag inte kan vaska fram en bild på den inom en snar framtid.
Hepp, nu ser jag ju att W-lind är både topscorer och webmaster på den interna sidan. Men den får ni googla fram.
Huwa. Stackars dig. Min arbetsdag kanske börjar runt 15 eller så. Sen skulle jag tippa att den slutar någon gång runt 01.30. Jag ska gå och sova ändå, jag...man har ju en del flyttpackning att göra.
Jag trodde full dag var åtta timmar. Fast jag hoppas de ändrar det hela innan jag ska skaffa ett "riktigt" jobb, så det blir sex timmars arbetsdagar i stället. Det vore perfekt.
Likewise! Fast jag bävar för att lägga mig för jag vet att jag kommer ha oooont imorrn. Är det förresten någon på sektionen jag inte behöver nämna som har biljett över till imorrn? Tänkte ta med brysjan på sin första match i Swedbank.
ZzZZzzzZz ZzzZzZZ