Sv: ZZZ-tråd
Frisco: Så har man sett säsongspremiären av säsong två av serien Heroes. Väldigt trevlig serie, måste jag säga.

Något annat som är trevligt är att få lön, vilket jag tydligen får den här månaden... ja från något annat ställe än A-kassan alltså.