Hawerchuk: Webbservern mina bilder ligger på funkar bara morgon till kväll, ej nattetid då stackarn som hostar (jag själv) inte sover med webbservern igång. Inte optimalt, men jag har inte hittat en bättre lösning.
Inte nog med att de gnyr i sin egen bok, de gnyr här inne också. Men det stannar inte där, nu har de tagit det ömkliga gnällandet till en helt ny nivå. Att de orkar...
I morgon är det visst lönedag. För 3800:- ska jag betala medlemsavgiften till Öviks GK. Man riktigt längtar till snön är borta. I morgon ska jag nog också åka och se ÖSK spela för sin överlevnad i ettan.
Frisco: Exakt, potatisburgare, urk! Det finns få maträtter som smakar sämre. Då ska man veta att jag både ätit babyeals (bäbisålar) och sniglar. Bäbisålarna ser ut som spagetti i färg och utseende.
Jaja, MoDo loosade och de sägs ha lirat illa, jämmer och smärta, ångest och vemod.
Själv var jag och provade mina ny skridskor. Jo jag har fått ett par nya griller. Jag fick dem gratis, såna där 4000-5000 kronorsskridskor av märket Graf. Nummer 6 Enström hade dem i fjol. Grym skillnad mot mina gamla 92:or, vilket bett det blev i skridskoåkningen. Det är bara nyansskillnad mellan mig och Salle. Jag lovar.
Eller kan det var lite magi med. Kan det vara så att Tobias underbara skridskoåkning sitter kvar i skridskorna? I så fall är det lite som Benny Guldfot. Han som hade Kaonon-Sids gamla dojor, eller hur det var.
Poffa: En normal arbetsvecka hade det varit sista arbetsdagen imorgon, men nu behövdes tydligen mina tjänster även på torsdag. Trevligt med lite extra pengar, men sömn är ju också trevligt
Verkligen grymt snygga bilder!