Och inte fick man med sig sina frågor till Ecke. Om den där Torbjörn istället hade valt mina utsökta frågor så skulle han inte heller fått såna svepande svar.
Kan avslöja att frågorna handlade om:
Dolph Lundgren Fredrik Warg Tomas Jonsson III Bysse
65selander: Om du vill kan du få betala ett par hundra i månaden till mig för att använda de redskap som du har till förfogande på ditt jobb. Då kanske du kommer igång med träningen...;-)
65selander: Mr Övik? Så långt siktar inte jag. Beach 2012 är det dock jag siktar på. Om nu nu har både gym, sporthall och betald fys, varför utnyttjar du inte det någon gång? ;-)
wap.hockeysnack.com Poffa: Snart gym på jobbet... Vi har både gym och sporthall samt 3h betald fys. Förresten så skall du nog ge upp "mr Ö-vik" du hinner aldrig komma i dina rosa Speedo's
Helvetet vad mycket papper man samlar på sig. Två fulla pärmar med allt från räkningar och lönebesked till kvitton och bankpapper. Roligare kväll kan man ha än att sortera och sätta in sånt, men nu är det gjort.
Lumber Jack: Ja nu skall det bli j-t skönt att få sträcka ut sig i sängen. En väldigt mycket trevlig afton med ca 1200 lyckliga svenskar. Tänk vad lite coverband och kramgoa låtar kan skapa harmoni. Glädjande!
Att det sen blir jobbigt att pallra sig upp till J-20 imorn är en helt annan guldtia.
Nä, gott natt alla vänner i det borgerligt styrda Sverige. Det har varit en mycket trevlig afton, och svenskarna ser ta mig fan lyckligare ut nu än för ett halv år sedan. Tänk vad lite upprättning och mittåt i kommunistträsket kan skapa harmoni! Glädjande!
ZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzz
Ps. Snart är det kulturkymning, men Björn visade att åtminstone fanns hopp för 42 år sedan...
ZzzzZZZzZZZ zzzzzzZzzZZ