hellge: 67+ kommer att bli mitt all-time record också, för så oproduktiv på jobbet kommer chefen aldrig tillåta mig att vara igen.. :)
Det har dock varit en skön dag av konstant häckel, och förutom Ambroos låga nivå har det hållits på en skön nivå, och mycken respekt är återfunnen bland många av Timråskitarna.
Det är tragiskt att se och sen inte se (raderade) vissa inlägg i en annan bok här på HS (obs boken får vara anonym pga att tårar han komma ur vissas ögon annars).
Frisco: Skit också. Jag har inte haft möjlighet att plocka ut semester på 2 år. En dag har jag haft. Det var i Karlstad som jag tillbringade den dagen. Bombhot är väl ett okej utgångsläge. Nee... Ögona börjar ge med sig efter tre dagars uppstigning vid 05.00.
Känns för övrigt skönt att veta att mitt lag har chansen att välja, hellre det än att stå där och känna sig som de som blev valda sist när det skulle tekas lag på skolrasterna.
Undra vilken målvakt som får chansen som andremålis i MODO nästa säsong. Knappast Durkslaget, i alla fall. Trots att han har kontrakt även över nästa säsong.
Då är det väl dags att avverka lite Redwoods innan morgondagens vikariat med en klass som jag inte haft tidigare. Vilken tur att jag är ledig i mer än en vecka så jag hinner återhämta mig från chocken att behöva arbeta mer än 2,5 dagar på en arbetsvecka.
Åt mig. Det är ju hans bil. =D Fast överst på att fixa-listan står just nu dämpare till bagageluckan så man slipper stå och hålla upp den med huvudet samtidigt som man ska försöka hålla upp hundgrinden och få in hunden i bilen. Eller egentligen står väl generatorsbyte överst på att fixa-listan, men den är redan införskaffad och betald.
Bromsbeläggen fram är numer alldeles nya. Snabbt gick det att byta dem också, 25 minuter per hjul och då var det ändå lite tid med stålborsten för att få bort rosttendenser. Skönt.
Det har dock varit en skön dag av konstant häckel, och förutom Ambroos låga nivå har det hållits på en skön nivå, och mycken respekt är återfunnen bland många av Timråskitarna.
TOMORROW, TOMORROW, WE'LL CRUSH 'EM, TOMORROW..