NuMo: visa ord. Samt poetiska. Visa mig nu sängen,nån, så ska jag rekapitulera HYLLNINGEN efter Svartens mål. Tror ALDRIG det hänt att grabbarna kommit åter in på isen, nästan i långfillingarna? Mäktigt, poetiskt, vist! Sen får småbröderna gnälla på att de 'mobbades' av vår hyllning.
Frisco: Vafan, hade ju velat hitta Van Morrisons "Bright side of the road" som godnattvideo på youtube. Gick inte, man får WinAmp-a den manuellt istället.
En kväll av soffa, varma kläder, blöta näsdukar och en massa dryck är nu till ända. En liten tupplur hanns också med men det borde inte interferera med nattsömnen. Videon får "se" F1-loppet för senare referat.
Nån Vaken typ: Både TIKsidan o SVT hävdar att Blatny fick 3 mål, medan MODOsidan säger Milo gjorde 2-3? Nog har väl MODO rätt, som alltid? ZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Nu jäklar blir det skönt med sömn. Två hockeymatcher på en kväll. Två vinster för MODO. Vilken holmgång det kommer bli på söndag. Milda makter. Det är för sånt här som hockey är så otroligt roligt.
Favorit i repris ZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
"Frisco.. Detta inlägg skrev Dream till dig och vi är fler som gärna vill få ett svar??"
Som Gidde skrivit så är det oerhört fegt att först titta mot domaren och se att han tittar bort och sen utdela en cross i ryggen. Pucken var väl 20 meter därifrån.
Men om det gäller Björn Svensson så kan jag bara gissa att det gäller situationen mitt på planen där dom krockade, Svarten vänder om och åker därifrån, Svensson kollar var domaren är (ja, det syns tydligt!) och crosscheckar sedan Svartvadet i ryggen innan han åker åt andra hållet själv.
Fegt JA, men kanske han själv tyckte det var smart? Måste erkänna att det såg ut som om en del Timråspelare gärna ville sätta dit Svarten igår, kan ju bero på händelsen med Warg förra matchen.
"Frisco: För oss som såg matchen på TV och som kanske inte hade möjlighet att se alla händelser som utspelade sig under matchen, vad var det för fult tilltag som Björn Svensson (#19) gjorde, ja, förutom att han nu gjorde mål förstås?
Dream Team: Rättning och mittåt!!! Nog för att jag har varit involverad i Sundsvall sedan 1988 (tror jag) så har MoDo varit mitt hjärtelag sedan mitten på 60-talet. Det kan du fråga min mamma om, så det så!!!
Kul att träffa så många prominenta HS-profiler i Leftwing igår, ingen nämnd och ingen glömd. Skål på er!
Förlusten till trots, så var det en lugn hemresa i cerisfärgad rönallebuss. Fast, är man snyggt klädd så smälter man in överallt.
Gidde: Jag höll grannen vaken heeeeela vägen hem! ;-)
Frisco: För oss som såg matchen på TV och som kanske inte hade möjlighet att se alla händelser som utspelade sig under matchen, vad var det för fult tilltag som Björn Svensson (#19) gjorde, ja, förutom att han nu gjorde mål förstås?
ZZzzz...