mattias - 74: Du följde aldrig alla "djupgående diskussioner" som formligen vällde fram under kvartsfinalspelet förra säsongen, inte då? Om du hade gjort det och om du då hade haft skäl att känna dig delaktig på endera sidan, då hade du också förstått att den bortre gränsen för vad som bör ses som acceptabel nivå är framflyttad till... ja, säg det.
gud: Du, jag har haft en helt fantastisk sommar. Därav har jag även sovit gott hela denna ljusa årstid. Har nog aldrig haft en så bra sommar faktiskt. Solen har lyst över mig hela tiden. Hur har du haft det? Du tycks vara orolig. Har det hänt något?
Intressant med timrås banner, som jag tolkar det har de tömt Finland och nu måste de söka sig till Belgien för att hitta spelare. Och de fortsätter med att hitta så fula spelare så man häpnar.
Och om nu de lyckats få bort förnedringen från i våras från tröjorna så kommer säkert Backe göra som vanligt och skvätta lite urin i brallorna under säsongen.
Martin S: Jepp, självklart! O de Enströmska lockarna kan man ju åxå känna igen. Hade för mig att även Mattsson skulle vara med, men icke så. Kul i (förr-)går att båda Matchens Lirare var junisar .
Får mig att tänka tillbaka på när jag såg dem på Debaser 2005. Bassisten var utklädd till romersk legionär och spelade på en tvåsträngad bas. Mycket nytt, men extranumren fick taket att lyfta.
hellge: Jo lite suddiga är de. Men det gör inget. Det viktiga är att de fyller sitt syfte. Det vill säga förmedlar ett nyhetsvärde. Eller hur skinkavajen... hmmmm..... Imorgon?