Salle: Funderade på att börja regissera film. Har en idé som jag tror stenhårt på: Folk upptäcker en mystisk dörr i ett höghus som leder in till huvudet på Jessica Simpson. En skylt säger "World´s largest echo chamber" och ljudet av en Electrolux dammsugare hörs.
Paddan: Äh, det har inte gjorts, eller kommer för den delen heller inte att göras, en bättre film än Hitta NuMo. Så lägg ner dessa planer på en gång, för allas skull, inte minst Orvars.
Frisco: Vad har hänt, kopplar in ZZZ-tråden redan? Suger kinderäggena musten ur dig? Läs MoDo's historia för dom så skall du se att dom somnar på dagen!
65Selander: Lugn och fin nu, din gamle Brynäsare. Ja, vi har ju snubblat på mållinjen ett par ggr nu, eller åtminstone känt doften av en final, så det kan nog bli snarare än man tror det.. ;) Hehe.. det vet du! =)
Salle: Hur kommer man på idén att gör nåt sånt? Sen undrar jag vad barnen hon hade i skolan gjorde på slöjden. Tänk när lille Kalle kommer hem och ska visa upp för sin mamma vad han gjort i träslöjden.......
För en knapp timme sedan kändes det som om att det inte skulle vara några problem att orka sitta uppe och se NHL-matchen. Nu känns det som om John Blund strött en grusgrop i ögonen på en.
Du lyckades ju på Malmskillnadsgatan i alla fall. Med att få andra att betala åt dig, menar jag.
(Det här inlägget låter inte alls suspekt...)