knaskamilla: Man blir trött av att spela Betapet. En andraplacering och en vinst på två spel för mig också, det är okej tycker jag också. Zz zzZ Zzz z zZZ zz [bild]www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif[/bild]
knaskamilla: Du har inte övervägt att förstora upp den där bilden så den täcker typ hela sovrumstaket? Om inte så borde du allvarligt överväga det. Jag kunde ha gjort det om inte min sambo nog hade blivit lite sur då.
Nä nu! Nu försvann mitt inlägg! Nu är jag så arg att jag inte ens kan låtsas som att jag har gått och lagt mig. Grrr... Friscos med samma innehåll fast annan bild fick minsann vara kvar!?
Nä, det har jag inte övervägt. Dock kommer jag nog att försöka få ut den på fotopapper. Någon gång i framtiden, typ. (Sovrumstak, förresten? Är det hela rummet i min etta, eller bara den del som är ovanför sängen?)
Portello:
Jag föreslog precis att Albert skulle ta en match mot dig för att värma upp, men han vågar inte.
Jo, jag inledde min karriär på stället med att spela hets mot en kille som spelat massor av matcher där (typ hundra), samtidigt som jag borstade tänder och skrev med folk på både ICQ och Messenger. Det var ingen bra idé. Storkross, kallas det.
Dags att sova så man orkar jobba imorgon. Sen är det laddning inför en härlig hockeyfest på lördag. Modo möter Världens bästa lag. Modoantar och Scimingar, kan det bli bättre?
Själv skall jag också sova nu. Annars kommer morgondagen sluta illa. Julfest med jobbet i morgon kväll, rykten säger att det brukar bli blött på de däringa festerna. Förra årets julfest slutade väl med att Verkmästaren försökte gömma sig under en whiteboard som hängde på väggen. Anledning? Han försökte skydda ögonen mot ljuset, han var ju trött och ville sova...
Att det sedan blir ytterligare trevligheter på lördagen gör det hela ännu värre.
scim, Frisco, Kärran, Poffa, Tummen, caveman, knas, LJ, Paddan, AM, NuMo. Ri-ara, Björn VII/Denneny m fl:
Ser bra ut det här: MoDo mot Frölunda = fet-tjong, ca 2-4, noll poäng. Brynäs möter Linköping, vilket kan bli lite småsvårt, men minst en poäng. Som jag sagt tidigare, innan nyår passerar hjältarna från Gävle surströmmingsodlarna innan nyår.
Äntligen en bild som förklarar även för en som sån mig vad som menas med "NHL-mått" och "mindre rink". Helt klart är i alla fall att det blir tajtare spel med NHL-mått. Ju mindre rink desto tajtare och bättre. Jag röstar för.
Idag har jag köpt en tröja på MQ. Kunde inte motstå deras reklam som tapetserar halva stan. Dessutom skyltade de vackert med MoDoreplicor vid kassan. Fint att se när man är ute på vift, faktiskt.
Frisco: Aha där ser man. Nu kan jag inte lägga ut bilder längre i forumet. Det är frukten av att det inte fungerar för underteckand att teckna något nätkontrakt. Diskrimineringen är total. Fort i säng.
Oj, oj, oj... Egentligen skulle jag gå och sova, men så råkade jag hamna på svt.se/hockey - och då förblev jag vaken. Just nu i min dator: Tornberg och Jihde i diskussion om olika arenor, publik etc. Jihde undrar: "Vilken publik är jobbigast att möta då?" Tornberg svarar: "Du vill att jag ska säga MoDos, va?" Haha.
Andra höjdare är när de försöker spela in en trailer samt rubriken: "Fegerlund sågar NHL-proffsen". Freudiansk felskrivning?
Frisco: ZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ--------------ISMANNEN samlar på Zätan-----------------ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ-------------------------GOTT NYTT ÅR---------------------------------------------
En ny dag med praktikbedömning väntar imorgon :/