Så fort det blir lite snack kommer döskallarna fram.
I morgon är det fredag, fastän onsdag. Skönt med långledigt. Synd man måste jobba ändå. Men får jag lite tid över och lite hyfsat väder, då skall det banne mig bli golfpremiär i helgen. Ja, annan golf än att slå i simulator.
ZzzzZz Zzzzz
Jag måste ta tillfället i akt att be om ursäkt. Helt klart har jag ju åsamkat vissa enorm skada, eller åtminstone ett betungande liv. Herregud, vrida på huvudet lite är ingen lek om man inte är proffs.
Hoppas att en god natts sömn kan lösa problemet. Själv tänker jag ligga vaken och vara orolig för de drabbades hälsa. :-)
ZZzzZzZ ZzzZzZz
Inga ZZZ-meddelanden från de andra, så tråkigt. Jag sviker dock inte och kör på i gamla spår. I morgon (senare idag egentligen) så blir det fyra delar jobb, två delar damallsvenskan, en del städning, tre delar hockey-VM och så fyller vi ut med så mycket fritid som dagen rymmer. Eventuellt garnerat med ett par timmar golf.
Låter som en riktig monsterdag. Men den är säkert god i all sin komplexitet. ZZzZZzZ ZzZzzzZ
Skönt med kortvecka, framför allt då en av dagarna kommer gå åt till teambuilding. Det är väl som förra gången, bygga torn av piprensare på tid. Låra oss att lita på varandra och sånt där.
Bättre de lagt pengarna på en fest istället. Men det får man väl inte säga högt.
ZZzZzZzZ ZzZZzZZ