Alfred Awful: GABBA!! Svårt draaaa sig mot kojjen ikväll - Fredag 13, vad ska det innebära? Att Karlsson överklagar, vill ha teknisk vinst på poäng? Att Speyburn 10-y tar slut hos leverantören?
zigge: Cigarr ska införskaffas imorgon i vilket fall som helst. shinzawai och co. tyckte inte att det skulle vara kul att röka den med en "Hej Percy"-skylt. Så man får hitta på något annat. hellge - lånar du ut "Gabba Gabba Hey" om du inte lyckas ta dig ner?
Här är allt sig likt. Dream Team skriver på 50 rader vad nån annan skulle skrivit med 0 bokstäver. Baseball-El Maco visar sin barnsliga sida med daddainlägg . Scim är fredagssur efter en tuff vecka på jobbet. Det märks att alla är nervösa inför hockeymatchen imorgon. Godnatt. Och neeeej! Jag ska inte åka till flygplatsen imorgon. Det är härligt att vara motgångssupporter.
Trevlig helg allesammans. zZZ z z z zZz Zzzz ZZZ z z zz
Ha! Idag berättade Per att en på hans jobb hade tänkt åka ner till Linköping, men sen fick han veta att spelarna skulle flyga tillbaka direkt efter matchen, och om han då åkte bil ner skulle han ju inte hinna hem till flygplatsen. Jag säger då det.
Hawerchuk: Än vad som händer imorgon så känns det som att måndagen på något sätt kommer att bli tung att möta, särskilt för oss stackare som tvingats ha påsklov.
knaskamilla: sluta oroa er. ni kommer bli fullständigt förnedrade imorgon. på måndag kan ni gå och se pinsamheterna fortsätta, inget ljus i världen kan rädda er från TORSK. Inte ens allt snus i övik. Eller söndertuggade matchprogram eller alla tårar från patetiska cykloper. men men, det är säkert nån lhcare som har pekat finger efter matchen som ni kan skylla allt på.
Ännu en dag i med glada miner och kommentarer. Att en röd replica kan betyda så mycket. Att man dessutom har leendet och det lätta steget kvar gör inte saken sämre.
Frisco: Gooood Naaatt!! Insåg just, att MoDo gav mig 15 ggr insatt kapital, 200 Skr, summa 3.000 på Sv Spel. Bra återbäring, nästan halvt säsongskort. TACK Kuusela, Karol, Salle,Svarten,Timmy,Enis,Hasse,Duracell,Hella,Jim, Blatny, Viklund o Kung Harald, för de 3 lakanen!! ZZzzZzzZzZzzZzZ!!
Frisco: Jag instämmer helt och fullt. Att en helg i hufvudstaden kan vara så knäckande är lika förvånande varje gång. Men rätt kul var det ju emellanåt. Lite synd att det var den sista... Fick förresten rätt mycket kommentarer om den fina röda tröjan jag hade på mig under lördagen.
Att Speyburn 10-y tar slut hos leverantören?
KrizzzZzZZZzzZzzZZzZzzZzZzaaannn!!!
KuuuuuzzzzzzzzzzzzZzZzzzzZZZZzzZeellalalalalalalalallalaallalalalalalalalaallTRALL!