Frölunda - MoDo 060126
« Föregående · 665969 Till forumet
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Salle:
Frölunda kommer INTE välja MODO. Lutar väl åt att vi får Linköping, som det ser ut nu.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Frisco:
Nej, jag gissade baserat på tabelläge och möten mot respektive lag. HV väljer först av lag 7 och 8, där är mest troligt inte MODO. Sedan väljer Frölunda, sett till nuvarande position. De är nog inte sugna på MODO med tanke på inbördes möte i serien.
Får Linköping välja så tror jag de ser MODO som ett tänkbart val, de har haft lätt mot oss. För jag tror inte något av de tre topplagen vill ha Luleå/FBK som kvartsfinalmotståndare.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Poffa: Linköping kan mycket väl välja FBK för att få en lättare (och billigare) resa än buss/flyg alt charterflyg till hit Ö-vik. Dom har ju rätt bra statistik emot de gul-lila dessutom.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Salle: Det beror nog lite på hur lagen spelar mot slutet av serien också, fortsätter FBK att oimponera då så kanske...
Fast jag är rätt säker på att inget av topp-3 väljer FBK, jag håller med Poffa, förbered er på LHC i kvarten. Liksom Lule kan förbereda sig på FBK.
Fast jag är rätt säker på att inget av topp-3 väljer FBK, jag håller med Poffa, förbered er på LHC i kvarten. Liksom Lule kan förbereda sig på FBK.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Albert Hall: Det gäller väl att komma bland de 8 första för att kunna bli vald.
« Föregående · 665969