Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
« Föregående · 1230282 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Hahl Bundy: Jasså dom! :) å inte vi :) ja den reserven finns både här och där.
Redigerad kommentar
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
hellge: jag har tyvärr aldrig prövat en kebabhouse kebab i tälje.
Usch nu ble ja ju hungrig, fast jag kan ju fan inte beställa hem en kababb nu kl: halv 12, jag får ta en macka ist.
Usch nu ble ja ju hungrig, fast jag kan ju fan inte beställa hem en kababb nu kl: halv 12, jag får ta en macka ist.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
renen:
En Dömekebab, det var att beställa en kebab på plats och en att ta med sig hem. Sedan åt han även upp en hund i kvarten..
En Dömekebab, det var att beställa en kebab på plats och en att ta med sig hem. Sedan åt han även upp en hund i kvarten..
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
hellge: En gång när jag var där så skurade de golven med tamefan ren klorin! Haha, det luktade badhus. Men dom handlar bra grejen av Norrsäljarna
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
hellge:
Starka såsen JA JA
mera sallad JA JA
vi har sveriges godaste kebab!!
Har faktiskt testat kebaben i tälje och tycker faktiskt inte det är något speciellt men hockeysveriges kanske mest annorlunda ramsa har de i täljeklacken iaf.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Berka:
Jag skriver konstiga förvirrade meningar, Kebab house ligger alltså ett stenkast från Fjällräven center.
Jag skriver konstiga förvirrade meningar, Kebab house ligger alltså ett stenkast från Fjällräven center.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
renen: Jo, jag misstänkte att tv8 skulle visa.
Jag mejlade dem för en vecka sedan. Tror du att de har svarat?
Jag mejlade dem för en vecka sedan. Tror du att de har svarat?
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
renen: Bra gissat renen.
Nu godnatt, ridå... Klockan är mycket.
Imorgon hemma mot luleå. Forza Telge....
Nu godnatt, ridå... Klockan är mycket.
Imorgon hemma mot luleå. Forza Telge....
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
hellge: När jag bodde och jobbade i övik under 2008 så stannade jag ofta till där på omväg hem till Måle.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Det blir en spännande uppvärmning i Skandinavium må jag säga, jag håller tummarna.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Ni MoDo-fans får väl buda på Haiti-auktionen Frölunda har på sin sida. :)
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
| Referee: | Johansson, Morgan | ||||||||||
| Linesmen: | Ulriksson, Fredrik | ||||||||||
| Ekenberg, Conny | |||||||||||
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Hawerchuk: Ja det verkar inte bättre... :-)
| 13. TUOKKO, Marco | 27. GREEN, Josh | 58. HINOTE, Dan | |||||||||
| 4th Line | 44. SONDELL, Daniel | 26. FORSBERG, Kristian | |||||||||
| | |||||||||||
| 17. MADSEN, Morten | 20. STEEN, Oscar | 6. HÄGGSTRÖM, Magnus | |||||||||
| 3rd Line | 5. JONSSON, Hans | 4. MOJZIS, Tomas | |||||||||
| | |||||||||||
| 21. FORSBERG, Peter | 24. SUNDSTRÖM, Niklas | 19. NÄSLUND, Markus | |||||||||
| 2nd Line | 80. SUHONEN, Samuli | 48. PIKKARAINEN, Hannu | |||||||||
| | |||||||||||
| 10. SKRÖDER, Per-åge | 39. SVARTVADET, Per | 36. ZUCCARELLO-AASEN, Mats | |||||||||
| 1st Line | 18. HÅLLBERG, Per | 7. TIMANDER, Mattias | |||||||||
| | |||||||||||
| Goalkeepers | 1. SVEDBERG, Niklas | ||||||||||
| 45. MALEK, Roman | |||||||||||
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Salle: Aravirta såg något i 21-24-19 som vi aldrig har sett förr. Spännande
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Andraformationen ser j-t offensiv ut. :-)
Sondell degraderad till 4:e. :-)
Molinder utanför truppen är ett sundhetstecken. :-)
Fjärdekedjan kan inte vara kul att möta. :-)
Sondell degraderad till 4:e. :-)
Molinder utanför truppen är ett sundhetstecken. :-)
Fjärdekedjan kan inte vara kul att möta. :-)
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Berka: som salle precis skrev, molinder utanför, sondell i 4:e.... jag MÅÅÅR så bra nu!
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Berka: Jag skrev ju det redan i går - garanterad njutning i 2h och 15 minuter. Foppas kraft är en kraft som man kan känna när den är närvarande. Join it! ;-)
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Berka: Får hoppas att Joel bitar inte sätter stopp för peters comeback ikväll också.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
spud: kommer du ihåg när vi bada i havet, kommer du ihåg alla fiskar som simmade runt.. da da da.
lille särjoel från frölunda
lille särjoel från frölunda
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Snacka om en avgörande match ikväll! Vette tusan om jag törs se denna. Måtte det bli en trea idag, jag tänker iaf dricka min whisky som sådana.
Det är bara att bita ihop! =)
Det är bara att bita ihop! =)
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Domarn måste varit värdelös i Timrå för nu har Timrå förlorat.
FAN vad viktig match det är ikväll. Idag går tåget.
FAN vad viktig match det är ikväll. Idag går tåget.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
spud: Trodde Timrås slutspelståg gick vidare förra matchen. Dom sa ju att dom (i princip) var klara för det medan vi var klara för kvalet. Helt galet.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
spud: Timrå slog saik tidigare i år så vinner saik guldet i år så bör de iegentligen tillfalla timrå per automatik.
Grattis till guldet tik.
Grattis till guldet tik.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Hedin kvitterade 7 sekunder från slutsignalen... Inte roligt för vår del, hoppas Lule tar bonuspoängen då.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
lördag, 3 poäng, gå om hundarna, liten chans på slutspel.
shit, kvällens match kan bli hur bra som helst
shit, kvällens match kan bli hur bra som helst
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Men nu tog ju Kringlorna bonuspoängen vilket gör att dom är oss hack i hälen ännu mer. Vi MÅSTE ta 3 p ikväll
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
MODOJohan: Om Foppa kan spela resten så är jag inte särskilt oroad över kvalserien, men ska vi till slutspel finns inga alternativ till 3 pinnar.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Jag börjar bli lite trött på vårt extremt delade klubbrekord för mest poäng i en ES-match. Vill se det ryka ikväll.
Flest poäng i en match
5 Bo Berglund (2+3) 1975-10-05, Färjestads BK, b.
5 Bo Berglund (3+2) 1975-11-23, Södertälje SK, b.
5 Thomas Gradin (2+3) 1975-11-23, Södertälje SK, b.
5 Assar Lundgren (5+0) 1976-02-12, Brynäs IF, h.
5 Mikko Leinonen (1+4) 1978-02-26, Timrå IK, h.
5 Per Lundqvist (4+1) 1980-01-31, HV71, h.
5 Per Lundqvist (3+2) 1981-11-12, Brynäs IF, h.
5 Jukka Koskilahti (1+4) 1981-11-12, Brynäs IF, h.
5 Per Lundqvist (2+3) 1982-03-07, Färjestads BK, h.
5 Jouko Narvanmaa (2+3)1986-12-28, Skellefteå HC, h.
5 Andreas Salomons. (1+4) 1998-11-17, Västerås IK, h.
5 Peter Forsberg (1+4) 2004-10-26, HV71, b.
5 Per-Åge Skrøder (3+2) 2007-02-20, Frölunda HC, h.
5 Patrick Yetman (2+3) 2009-01-08, Rögle BK, h.
ÖKA!!!
Flest poäng i en match
5 Bo Berglund (2+3) 1975-10-05, Färjestads BK, b.
5 Bo Berglund (3+2) 1975-11-23, Södertälje SK, b.
5 Thomas Gradin (2+3) 1975-11-23, Södertälje SK, b.
5 Assar Lundgren (5+0) 1976-02-12, Brynäs IF, h.
5 Mikko Leinonen (1+4) 1978-02-26, Timrå IK, h.
5 Per Lundqvist (4+1) 1980-01-31, HV71, h.
5 Per Lundqvist (3+2) 1981-11-12, Brynäs IF, h.
5 Jukka Koskilahti (1+4) 1981-11-12, Brynäs IF, h.
5 Per Lundqvist (2+3) 1982-03-07, Färjestads BK, h.
5 Jouko Narvanmaa (2+3)1986-12-28, Skellefteå HC, h.
5 Andreas Salomons. (1+4) 1998-11-17, Västerås IK, h.
5 Peter Forsberg (1+4) 2004-10-26, HV71, b.
5 Per-Åge Skrøder (3+2) 2007-02-20, Frölunda HC, h.
5 Patrick Yetman (2+3) 2009-01-08, Rögle BK, h.
ÖKA!!!
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Björn W: Ikväll spelas det mot Västra Förlunda, enligt Allehanda.se
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
Wayne Gresky: Jag hoppas du har rätt, denna gång. :) Jag har en känsla av ett sådär avslaget hockeylag som bara MODO kan ställa på isen.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
vilken kanal går matchen på egentligen?
Edit: såg att det var på C+ sport 1... men den sänds även på PPV 5 kanalen, därav min förvåning plus att dom gått in på övertid med sändningsstart
Edit: såg att det var på C+ sport 1... men den sänds även på PPV 5 kanalen, därav min förvåning plus att dom gått in på övertid med sändningsstart
Redigerad kommentar
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-01-23
MODOJohan: Canal+ Sport HåDe, vilket innebär att du kan gå in och kittla på Ankans dubbelhaka.
« Föregående · 1230282 · Nästa »
Själv pratade jag bara i allmänna ordalag om begåvningsreserven :)