« Föregående · 2965558 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Röda Grodan: Tälje ledde med 2-0 så det borde stå 2-1 till Tälje. Men det ser väldigt konstigt ut.
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Bad_Brett: vet inte hur långt kontrakt Rhodin fick men han måste vara kvar som assisterande nästa säsong oavsett serie. Helvete vilket jävla mancrush man har
+ 4
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Smurfen: Freddan - Mästaren på att förändra en matchbild!
+ 2
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Framnäs:
Tro om den lilla hårtorken kom fram
Övrigt verka inte domarna har nån känsla alls, Kelleher va klart före ner men blåste ändå icing.
Tro om den lilla hårtorken kom fram
Övrigt verka inte domarna har nån känsla alls, Kelleher va klart före ner men blåste ändå icing.
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
dempa: Tänk tanken om vi kunde vara på kopplad varje match och i nästan i 60 min / match
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Heyerdal: känns verkligen inte som det är vår, här i GBG fick vi 20cm snö inatt - men Löven faller..
+ 1
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Framnäs: ”svääääär kommer kasta mjukglassmaskinen på kansliet om ni inte höjer er” - Freddan
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Thors 22: Tror att hög lön inte motiverar den insats man gör, tvärtom(troligen har våra grabbar mer lön än Nybro,Bimmerby o Troja tillsammans). Gäller i hela samhället. Vi kan sparka Gradin,Freddan,Styrelsen o Gud Fader, men i slutändan bör de på isen jobba arslet av sej, varje match
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Heyerdal: Ja
Från Luleå:
David Granberg lånas ut till Modo.
Han kommer dock vara med under vår bortaturné mot Frölunda, Rögle och Zug.
David är tänkt att spela för Modo däremellan i deras bortamatch mot Oskarshamn nu på fredag"
Så, efter Oskarshamns matchen spelar han med LHF fram till 13/1 sedan oss igen
Från Luleå:
David Granberg lånas ut till Modo.
Han kommer dock vara med under vår bortaturné mot Frölunda, Rögle och Zug.
David är tänkt att spela för Modo däremellan i deras bortamatch mot Oskarshamn nu på fredag"
Så, efter Oskarshamns matchen spelar han med LHF fram till 13/1 sedan oss igen
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Granberg verkar vara klar på lån. Efter 15/2 kan Luleå plocka tillbaka honom om de vill.
Luleå bekräftar
Luleå bekräftar
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Framnäs: Vi lirar på 60-80%, Vimmerby ger 100%. Skärpning nu.
+ 2
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Steken84: Det är Sundell/Karlin-hockey. problemet är att det blir alltid någon motståndare som är passningsbar i och med att man är så sjukt långt ifrån främst deras backar.
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Tuppen: Vi spelar riskabelt i egen zon alltså, inte särskilt noggrannt.
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Bad_Brett: Jag missade den och linjemannen verkade missa den också då :-)
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Fattar inte varför Modospelarna står så centralt framför egen kasse? Det gör ju att man är för långt ifrån när pucken är runt sargerna och för tätt i hop när man vinner pucken
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Bad_Brett: En spelare jag hade stora förhoppningar om var Linus A men han är kass.
En vi borde försöka trada bort.
En vi borde försöka trada bort.
+ 1
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Tuppen: Haha, vilken grej av Hermansson. Speara bort motståndaren på offensiva blå för att bana fri väg åt kedjekamraten.
+ 1
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Hade varit lite småskoj om DJn drog igång Kickstart My Heart.
+ 2
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Bad_Brett: Ja kanske, eller om man vill vila spelare då det är 4 matcher på 7 dagar !?
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Monno: spelarna gjorde sig först av med Karlin, nu är det Olofsson dom ska spela bort 🤣
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
NuMo: Undrar om det är en medveten taktik att köra på kort om folk för att tvinga upp pulsen på spelarna, då vi i regel har svårt att hitta motivationen i dessa matcher?
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Paninaro: Löjligt att vi aldrig kan tagga till i början mot Vimmerby. Ger dem alltid handikapp och riskerar en rättvis förlust.
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
NuMo: ser segt ut som vanligt, går det inte att väcka spelarna inför matcher mot lag i nedre delen av tabellen?
+ 1
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
NuMo: Segt för Olofsson när han väl får chansen får han stå framför ett lag som är helt ointresserade av att ta i mer än knappt nödvändigt...
+ 2
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
ForzaMoDo1921: Det känns tyvärr som att vi också är i stort behov av en hjärtstartare. Djävlar vad mjukt det varit hittills.
+ 2
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
SpecterV2: Om han ens behöver göra monsterräddningar vette fn
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Tuppen:
Jag har något som heter telenor stream som andreanvändare. Kan konstatera att matchen inte finns, det är första gången det händer. Ja, då tror jag jag tittar på Alone i stället. Ha en bra kväll.
Jag har något som heter telenor stream som andreanvändare. Kan konstatera att matchen inte finns, det är första gången det händer. Ja, då tror jag jag tittar på Alone i stället. Ha en bra kväll.
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
{9742}: Otäckt sånt där!! Tur att de finns hjärtstartare men sen finns de ju stolpskott som saboterar såna där som hänger på allmänna platser!!😎🇱🇸🇱🇸
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Eltonius lär ju göra en monstermatch mot oss, han som aldrig fick chansen trots att oeek var medioker i shl
Sv: Silly season
modomille: klockan är 19:24, och Olofsson har fortfarande inte släppt in nåt!
Jag väljer att se det positiva nu, yes korrekt.
Jag väljer att se det positiva nu, yes korrekt.
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
ForzaMoDo1921: Bra! Känns väldigt tryggt att köra vidare då!
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
ante08: Personen var vaken vid resan från ladan. Känns hoppfullt
+ 2
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
SPOODI: en gång kan Luleå plocka tillbaka David efter 15 februari.
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Tuppen:
När bröt de matchen? Bröt de även sändningen?
Jag har bara något tennisljud och bild över en hamn i en stad.
När bröt de matchen? Bröt de även sändningen?
Jag har bara något tennisljud och bild över en hamn i en stad.
Sv: Vimmerby HC - MoDo Hockey 2026-01-07
Zource: hörde det känns tryggt! Tror att man återupptar spel om personen var vaken när de lämnar hallen, Sålänge man kan få dit en ny ambulans. Annars blir det nog match en annan dag. Men det är sekundärt just nu såklart
« Föregående · 2965558 · Nästa »