« Föregående · 2964074 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Kunskapsnivå på forumet
NuMo: Bäst att han fortsätter så. Annars kommer hinken slänga iväg ett mess: ”Meet me at the office NOW!”
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
NuMo: svårt se att vi håller detta men hoppas kan man förstås, synd nära för Carlsson
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Bad_Brett:
Där har vi Kellehers dribblingar vid blå igen, jag vet inte hur många gånger han gjort det den här säsongen ofta med onödig kontring som resultat. Lägg djup ifall det inte är öppet, dribbla kan du göra inne i anfallszonen.
Där har vi Kellehers dribblingar vid blå igen, jag vet inte hur många gånger han gjort det den här säsongen ofta med onödig kontring som resultat. Lägg djup ifall det inte är öppet, dribbla kan du göra inne i anfallszonen.
+ 2
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
NuMo: Vi är helt odugliga på att stänga mittzon idag, en bit som överlag sett bra ut på slutet.
+ 3
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
jonsson:
Det är så svårbedömt med individuell kritik den här matchen. Mora är tama och vi anpassar oss efter det.
Det är väl det som är problemet. Vi gör absolut inte mer än nödvändigt, helst lite mindre.
Det är så svårbedömt med individuell kritik den här matchen. Mora är tama och vi anpassar oss efter det.
Det är väl det som är problemet. Vi gör absolut inte mer än nödvändigt, helst lite mindre.
+ 3
Sv: Kunskapsnivå på forumet
Zource:
Matt är ok. Håller sig mest till grunderna och de slarvar han inte med.
Ett par egna initiativ, jag tror faktiskt han ville visa forwards att gå rakt på mål och göra något en gång i förra perioden. Ingen har någon anledning att göra hackkyckling av honom än således.
Matt är ok. Håller sig mest till grunderna och de slarvar han inte med.
Ett par egna initiativ, jag tror faktiskt han ville visa forwards att gå rakt på mål och göra något en gång i förra perioden. Ingen har någon anledning att göra hackkyckling av honom än således.
+ 1
Sv: Kunskapsnivå på forumet
NuMo: Det måste vara något seriöst fel på honom. Har ju varit en habil toppspelare under många år men nu ser han ju ut att vara helt slut.
+ 1
Sv: Kunskapsnivå på forumet
NuMo:
Det började med att se illa ut igen, med Berglund som verkar ha fått allvarliga motoriska problem. Men sen så gjorde vi ju mål så nu vinner vi.
Det började med att se illa ut igen, med Berglund som verkar ha fått allvarliga motoriska problem. Men sen så gjorde vi ju mål så nu vinner vi.
+ 1
Sv: Kunskapsnivå på forumet
NuMo: Haha, inte rättvist direkt men den tar vi.
Berglund hade ett intressant byte där han först missade att ta emot passningen och sedan glömde pucken.
Berglund hade ett intressant byte där han först missade att ta emot passningen och sedan glömde pucken.
+ 2
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Helt rätt av Larsson, in framför målvakten
Längesen man såg nått sånt där
Längesen man såg nått sånt där
+ 2
Sv: Kunskapsnivå på forumet
NuMo: Kan man få önska sig en bra period och en vinst så vi kan lämna denna matchen och gå vidare? 😎
Sv: Kunskapsnivå på forumet
modoit51: I have!
Så man måste vara positiv för att vara en ”riktig supporter”?!
Så man måste vara positiv för att vara en ”riktig supporter”?!
+ 1
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Modo-Målet:
Lampinen kommer knappast att bli vår målvakt framöver, men jag tycker man gjorde rätt i lånet.
Enda felet jag sett på honom är att han är verkar lite liten, men det är för att han är för vig. Men det har han ju sen födseln så det kan han inte rå för. När man börjar närma sig min ålder så står man upp. Att plocka fram leksaker under soffan är ett helvete. Inte kommer man ner och upp är nästan omöjligt.
Lampinen kommer knappast att bli vår målvakt framöver, men jag tycker man gjorde rätt i lånet.
Enda felet jag sett på honom är att han är verkar lite liten, men det är för att han är för vig. Men det har han ju sen födseln så det kan han inte rå för. När man börjar närma sig min ålder så står man upp. Att plocka fram leksaker under soffan är ett helvete. Inte kommer man ner och upp är nästan omöjligt.
+ 1
Kunskapsnivå på forumet
Undrar hur många som hållit i en ishockey klubba på detta forum? Det snackas bara skit om allt.
Kan inte vara många Modo iter här. Väx upp och visa att ni är riktiga Modo iter.
Kan inte vara många Modo iter här. Väx upp och visa att ni är riktiga Modo iter.
+ 5
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Modo-Målet: k1m letar bara hack kyckling.
Han kan inte se matchen eller så har han rökt något
Han kan inte se matchen eller så har han rökt något
+ 2
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
k1m: du ser nog någon annan match. Lampinen håller ju Modo kvar i matt
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Berglund ser precis ut som Rundblad för 2 säsonger sedan. Lägger in lösa puckar rakt i egna slottet.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Costanza:
Ja just ja, jag ser på HA.
Tack för upplysningen, du kan hockey.
Hahaha! Fattar'u, jag skämtar - är inte dryg.
Ja just ja, jag ser på HA.
Tack för upplysningen, du kan hockey.
Hahaha! Fattar'u, jag skämtar - är inte dryg.
+ 1
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Willow: frågan är om Freddan också dippat efter löven?
Klart oroande inför ett slutspel. Men def inte förvånande. Eller det som är förvånande är att dippen är SÅ djup. Hade accepterat liten dipp i intensitet. Men dom har ju inte ens gått in i ishallen.
Sjukt att vi har lika.
Klart oroande inför ett slutspel. Men def inte förvånande. Eller det som är förvånande är att dippen är SÅ djup. Hade accepterat liten dipp i intensitet. Men dom har ju inte ens gått in i ishallen.
Sjukt att vi har lika.
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
NuMo: Tyvärr är Lampinen inte den målvakt vi behöver. Han räddar inget!
Sv: Mora IK - MoDo Hockey 2025-01-05
Thors 22: Däremot borde vi skaffa en sportchef som kan agera, inte en zombie på den posten.
+ 1
« Föregående · 2964074 · Nästa »
