« Föregående · 2964451 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
NuMo: TIK skuttar runt nu i ett skimmer av kattguld. Hemma väntar en företagsskuld.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Tuppen: Det som är skönt med sånt här är alla självutnämnda experter som får fel och en själv får rätt. Hävelid var grym, Sverige tog Guld, och Gästrin är INTE Sveriges bästa spelare. God natt på er.
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Bad_Brett: Men helvete Brett, vi bjuder henne på efterfest! Kan ju ta det då vi spöat Löven..
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
NuMo: Såklart det händer när man chansar men det blir ofta något mål i baken också. Hög risk. Skoj att dom vann, dom var betydligt bättre idag.
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
JonteD: Kram! 3 vinster för George ikväll. Nu får grannfrun klä av sig bara som har rom & cola i handen.
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
NuMo: Fy fan vad fint! Grattis Milton, trist att du inte fick vara på isen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Puh!
Det var fan på näppen.
För de som inte förstått vad hockey är än. Det är inte slut förrän det är slut.
Det var fan på näppen.
För de som inte förstått vad hockey är än. Det är inte slut förrän det är slut.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
JonteD: Loob: "De har gått igenom innan att tjeckerna kommer försöka slänga in den i mål".
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
JonteD: Hallå, kul att snacka på telefon nyss. Är ju blockad annars. Viva Östersund!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
NuMo: Dom får fan inte slappna av och spela på ledningen utan bara köööööra som dom gjorde i andra perren!!!!!🤣🤣🤣🤣🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇱🇸
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Domsjö:
Det som Sam Hallam sa nyss var Hälso Samman : Det är nu det blir svårt och det är nu de ställs inför det stora provet.
Klarar man av att koppla bort hjärnan och bara köra på in i kaklet nu när man skall försvara den här ledningen och motståndarna börjar chansa och öka trycket.
Det som Sam Hallam sa nyss var Hälso Samman : Det är nu det blir svårt och det är nu de ställs inför det stora provet.
Klarar man av att koppla bort hjärnan och bara köra på in i kaklet nu när man skall försvara den här ledningen och motståndarna börjar chansa och öka trycket.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
NuMo: Vi får faktiskt se propaganda hockey av junisar se o lär både Timrå o Modo hoppas att spelare i båda lagen e uppe o glor på den superbra matchen!!!🤣🤣🤣🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇱🇸
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Zource: Skönt att vi slipper Hallam snart. En riktigt usel förbundskapten i jämförelse med kung Hävelid.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Bad_Brett: Eller en bra lärdom? Den enda jag kan tänka mig orkar hålla sig vaken är Elton. Möjligtvis Kelleher också.
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Sigge: Excellent match av Sverige såhär långt. En utav de bättre matcherna jag sett i år. Kontrollerar matchen över hela rinken.
Blir intressant sista period!
Blir intressant sista period!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Sigge: Måste vara lite pinsamt för MoDospelarna att titta på denna match. Passningarna sitter på bladet, flyttar pucken blixtsnabbt, skotten går förbi täcken, vinner alla sargdueller, backcheckar stenhårt etc.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
JonteD:
Jämfört med igår så känns det som en taktisk triumf hittills.
Tjeckerna verkar helt perplexa och frustrerade. Vi är som bålgetingar i hemjobbet och stör alltid den som har pucken och nästa svensk som kommer bara stoppar det.
Sen, direkt med fullfartsanfall.
Ändå kan vi också vara coola och gå hem när vi har pucken.
Otroligt bra.
Jämfört med igår så känns det som en taktisk triumf hittills.
Tjeckerna verkar helt perplexa och frustrerade. Vi är som bålgetingar i hemjobbet och stör alltid den som har pucken och nästa svensk som kommer bara stoppar det.
Sen, direkt med fullfartsanfall.
Ändå kan vi också vara coola och gå hem när vi har pucken.
Otroligt bra.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
k1m: Hävelid kan sina grejer. Sverige hade inte kunnat göra en bättre match så här långt.
+ 6
« Föregående · 2964451 · Nästa »
Inte för att han på något sätt var dålig, men i ett så här pass bra svenskt lag så är det många som går före.
Men grattis Milton och grattis Sverige , alla är delaktiga oavsett speltid.