« Föregående · 2983666 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Karlskoga 10-1. Tror fan de går upp i år. Otroligt starka på slutet och har ett lagt byggt för slutspel.
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Gavelo: så du lägger denna match på Werner? 😂 3-2 och vad gör Bengtsson? Har du kollat synen på sistone? Laget gav upp efter 4-2
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Domsjö: Vad förväntar sig alla positiva och negativa människor för kommentarer och förklaringar efter matchen?
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Vilket härligt loosergäng som ger bort matchen men tur strinnholm och karlinhatarna får bränna alla modos pengar på detta
+ 2
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Ne en skitmatch där allt går in för dom. Med alla tillgängliga så vinner vi mot dom i slutspelet. Inte ett dugg imponerad av röven.
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Tornadomatador: För att han varit värdelös idag, riktigt värdelös.
Vad han gjort tidigare spelar ingen roll, idag är han sämst.
Vad han gjort tidigare spelar ingen roll, idag är han sämst.
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Sälj av spelare och lämna WO i resterande bortamatcher för att spara pengar till nästa års trupp. Har vi backar som slår såna idiotpuckar som Bengtsson gjorde vid 4-2 så kommer vi inte vinna en match i ett slutspel ändå. Hur fan tänker han? Slå en icing, slå en puck out. Vad som helst förutom det där.
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
jonsson: Den här matchen är körd. Skulle vara fint med lite dirty hockey nu.
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Modoman: Hinken är en sopa som borde sparkats långt innan Karlin.
Men är man polare med Foppa får man nytt förtroende.
Han är den odugliga sportchef som är sämst i allsvenskan, noll koll och noll driv.
En lat odugling helt enkelt.
Det har han bevisa sen han tillträde
Men är man polare med Foppa får man nytt förtroende.
Han är den odugliga sportchef som är sämst i allsvenskan, noll koll och noll driv.
En lat odugling helt enkelt.
Det har han bevisa sen han tillträde
+ 4
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Heyerdal: ger upp detta. Vi ryker i kvarten sen kan vi njuta av hinkens skitbyggen i tre år till.
Bara hoppas att nån annan än löven går upp
Bara hoppas att nån annan än löven går upp
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Gavelo: Eh… ok. Titta igen. Solklar alla dar i veckan.
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Kulltorp: Men vad gör du ens här? Har du ingenting bättre att göra en fredagskväll?
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Gavelo: men herregud inte fan kan du lägga det här på werner??? Hur många matcher har han inte försökt hålla laget kvar i matchen men laget spelar som ett gäng sopor?
+ 7
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Gusse: Vad ska vi skylla denna säsong på? Tidigare har det ju varit dåliga domare och att andra lag har större budget. Vad blir det denna gång? Öhhh…
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
NuMo: Du de e lika jävligt att vara TIMRÅIT bitvis när styrelsen o allt med skador på spelare o hur illa de sköts med inkompetent ordförande o andra som inte förstår att vi som fans e stommen i en fungerande förening!!
Så ja vet hur de känns!!!!😎🇱🇸🇱🇸
Så ja vet hur de känns!!!!😎🇱🇸🇱🇸
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Modoman: Nu har vi fyra härdsmältor i en och samma match. Då kan vi inte vinna. Snacka om att ge bort en match.
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Äsch, det viktiga är att Gnaget torskar. Fjärdeplatsen är STABIL! :)
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
NuMo:
Det där var en bjudning. Heltättt i mitten ändå går en chanspuck dit. Topping, forward tänker helt fel.
Nu blev det för kort tid för att ens e det andra målet,
SKIT!
Det där var en bjudning. Heltättt i mitten ändå går en chanspuck dit. Topping, forward tänker helt fel.
Nu blev det för kort tid för att ens e det andra målet,
SKIT!
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
NuMo: vinsten kommer senare. Vårt modo bygger inga murar om man smaker sekten medhårs.
När sekten jagats bort kanske vi kan bli nåt.
När sekten jagats bort kanske vi kan bli nåt.
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
k1m: Det går fort i hockey. Men bjuder man så bjuder man
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Domsjö: Vilken agent lurade hinken att värva Bengtsson och Persson? Två totalt odugliga spelare utan meriter.
+ 6
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
jonsson: skrämmande slarvigt och nu rasar puckarna in igen
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
NuMo: Jag tycker det är värre att gnälla på dom som gnäller, än att gnälla på dom som gnäller på dom som gnäller, och dom som gnäller på spelare och ledare.
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Där borde Werner kunnat kasta sig ut och slå bort pucken tycker jag
Ne vad fan gör Werner har inte sin dag, fem mål på 15 skott..
Ne vad fan gör Werner har inte sin dag, fem mål på 15 skott..
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
NuMo: Personligen tror jag inte jag är nån super människa. Däremot har jag svårt för att titta på när saker och ting går snett. Då tycker jag att man måste kliva fram.
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Bad_Brett: Fitz ja Larsson njae har tagit för lite tekningar för att utvärdera
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
modomille: kommer inga fler. Marknaden är iskall. Hinken har värvat en spelare på hela säsongen. Hoppas vissa blir dyngförkylda så man slipper dom för i vårat modo bänkas inga
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Thors 22:
Ja, jag ifrågasätter själv i alla fall hur stolt man är att vara Modoit emellanåt, med tanke på att man ser mer negativt än positivt med att vara Modoit.
En del hittar alltid ett nytt objekt att vara negativ emot så fort det finns en chans t,ex.
Det märks väl när Modo spelar bra. De märks inte lika väl.
Ja, jag ifrågasätter själv i alla fall hur stolt man är att vara Modoit emellanåt, med tanke på att man ser mer negativt än positivt med att vara Modoit.
En del hittar alltid ett nytt objekt att vara negativ emot så fort det finns en chans t,ex.
Det märks väl när Modo spelar bra. De märks inte lika väl.
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2026-02-06
Bad_Brett:
K Topping: 6 vinster / 3 förluster – 66 %
E Larsson: 2 / 0 – 100 %
D Granberg: 2 / 1 – 66 %
J Bjerselius: 4 / 6 – 40 %
A Swetlikoff: 0 / 6 – 0 %
C Mattsson: 0 / 3 – 0 %
M Gästrin: 0 / 4 – 0 %
K Topping: 6 vinster / 3 förluster – 66 %
E Larsson: 2 / 0 – 100 %
D Granberg: 2 / 1 – 66 %
J Bjerselius: 4 / 6 – 40 %
A Swetlikoff: 0 / 6 – 0 %
C Mattsson: 0 / 3 – 0 %
M Gästrin: 0 / 4 – 0 %
+ 1
« Föregående · 2983666 · Nästa »